Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

programma's sluiten om verlies van informatie te voorkomen.

ik heb een probleempje..
als ik de sims 3 opstart en dan als ik ong. bij het hoofdmenu ben dan zegt hij dit:

programma's sluiten om verlies van informatie te voorkomen.

ik heb windows 8.1 de vorige keer toen ik het had negeert sloot mijn game af.. zonder op te slaan.. grr... dus.. hoe komt dit? :?

v waarom reageer je dan :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Gast0698 op wo 09 jul 2014, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: programma's sluiten om verlies van informatie te voorkom

^
Dan is je reactie tochook best wel overbodig?

Dat had ik ook! Je moet ergens iets veranderen. Ik weet niet meer wat, de grootte van hoeveel hij aanmoet kunnen voor hij zo raar gaat doen. Had precies hetzelfde op me ma's laptop. Mega irritant, die heeft ook Windows 8. Sorry, kan t echt niet duidelijker brengen, maar je kan het probleem (gelukkig) wel oplossen. Het is alleen zoeken waar het staat, ben ook echt mega lang bezig geweest.


Zou best wel kunnen, de ruimte was bij mij erg klein en hij is nu sws vergroot tot iets van 1000MB, en daar draait hij prima op.
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 09 jul 2014, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties