Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

kan ambities niet instaleren

Hey,

ik kan het spel niet installeren. Ik heb geen cc en alles up to date. Ik baal hier heel erg van. Heeft iemand een tip voor me?
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: kan ambities niet instaleren

Misschien wel handig om even te melden hoe je hebt geprobeerd te installeren en wat je al gedaan hebt om dit probleem op te ;ossen. ;D ;-)
En ook om welk spel/pakket het gaat :)
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: kan ambities niet instaleren

Hey,

het gaat om de sims ambities, Ik krijg iedere keer een fout melding. Heb toen met de helpdesk gebeld en van hen moest ik de sims 3 handmatig helemaal deinstaleren. Dit probeer ik te doen maar nu kan ik helemaal niets meer. Als ik de cd van de sims 3(origineel) er in stop doet hij niets. Ik krijg ook de laatste stap van de uitleg niet gedaan(zie hier onder):

http://easims.custhelp.com/cgi-bin/easi ... aqid=22226

Op het moment ben ik extreem boos op de klantenservice want nu werkt dus niets meer en kan ik dus helemaal niets meer doen aan de sims. Als de laatste stap van de uitleg lukt moet ik nog de wereldavonturen deinstaleren op dezelfde manier.

Helaas kan ik die man pas morgen weer bereiken om alles op te lossen.
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: kan ambities niet instaleren

Heb net weer gebeld met de custumor support. Mijn fout melding is niet bekend en een oplossing is er nog niet. Ik ga het nu dus maar op een van de andere computers proberen. Als het daar ook niet werkt ligt t waarschijnlijk aan de cd. Anders zit het probleem op m'n laptop.

Heeft iemand nog andere tips?
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: kan ambities niet instaleren

Dat heb ik gedaan, maar ik kon het .Sims3 bestand niet weghalen omdat het er niet was.

Heb net van EA nog een mogelijke oplossing gekregen. Dit ga ik nu proberen. Ik zal laten weten hoe dat werkt.

EDIT: weer mislukt.
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon
docdream
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 10:23

Re: kan ambities niet instaleren

Hoera!!! Vandaag is eindelijk mijn nieuwe cd binnen gekomen!! En nu doet hij het!!!!! Het lag gewoon aan de cd-rom. Dus nu kan ik eindelijk het spel gaan spelen.
Primum non nocere Had dat gezegd toen ik aan de opleiding begon

Weergave- en sorteeropties