Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Daphne
Orgaandonor Orgaandonor

Sims 3 wil niet opstarten

Ik heb al een aantal keer gespeeld op het spel, tot het plots inneens uitviel zonder ik het had opgeslagen. Zo ging het een aantal keer tot ik gewoon niet meer kon spelen.
Telkens als ik op 'Sims 3' klik en ik druk op spelen, komt er eerst een zwart scherm en dan terug mijn bureaublad.
Ik heb de sims helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het blijft hetzelfde.
ik heb ook 'directX 9' gedownload maar dit helpt ook niet.
Wat er wel telkens opkomt is dat er een nieuwe software-update van het spel beschikbaar is , ik klik op oke voor het te downloaden en juist als het bijna inorde is komt er een boodschap op 'te weinig ruimte op de schijf'
Kan er iemand mij helpen aub?

mvg
Daphne
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Sims 3 wil niet opstarten

ok,
dus : ik klik op mijn bureaublad op het icoontje 'sims3' en ik krijg het sims3 startprogramma.
Hierna druk ik op het pijltje voor het spel te spelen, krijg ik zwart scherm en vervolgens weer mijn bureaublad..
Kyta

dan heb je het waarschijnlijk niet goed weggehaald en zul je het opnieuw moeten installeren.. in onze gids staat duidelijk stap voor stap hoe je de Sims helemaal weg kan halen.. als het daarmee echt niet lukt kan het zijn dat je pc niet aan de voorwaarde doet om het te spelen.. ;-) , en zou je ons even die gegevens moeten doorgeven zodat we kunnen kijken wat het probleem nu is.. ;-)
Daphne
Orgaandonor Orgaandonor

heb hem opnieuw helemaal verwijderd en terug geïnstalleerd,
en wanneer ik hem open doe komt er op nieuwe updates beschikbaar zoals ook inde gids staat, wanneer ik die probeer te downloaden komt er 'te weinig ruimte op schijf'

Weergave- en sorteeropties