Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Luque
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
249
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 19:00

Doet niks als ik probeer op te starten

Hiii.
Een tijdje geleden heb ik mijn Sims 3 verwijdert, en nu heb ik hem er dus weer opgezet. Ik heb een Windows 8 laptop, een mini, en die heeft dus geen plek om een CD erin te doen. Eerder was dat geen probleem, want toen heb ik alle spellen via Origin erop gezet.
In ieder geval, nu heb ik alleen het basispakket en Beestenbende (ook weer via Origin erop gezet), en eerst was mijn spel versie 1.26.89 (uit mijn hoofd?). Toen stond er in de launcher ‘kan geen verbinding maken met Origin’. Dus ik heb Origin opnieuw geïnstalleerd zodat ik de nieuwste versie had. Ik logde in met hetzelfde email adres als op de Sims 3 site.. maar toen ik de launcher weer startte, stond het ‘kan geen verbinding maken’ bericht er weer. Hierdoor kon ik dus ook niet updaten... Dus ik heb via de Super Patcher, op EA’s site gepatched naar 1.67. En nu wilt ‘ie eindelijk verbinding maken met Origin, doet de Sims niks als ik heb op probeer te starten..!
Ik klik op play bij de launcher, de launcher sluit, mijn muis ding begint te laden, en dan gebeurt er niks meer. Ook als ik via de Sims 3 map zelf - in C:// probeer te starten, doet ‘ie niks.
Ik heb nog geen downloads erop gezet, geen .Packages...
Ook offline spelen (met wifi uit) werkt niet, want hij start gewoon niet.

Iemand een oplossing? Behalve alles opnieuw installeren? Dat doe ik als allerlaatste wel... D:
Afbeelding
idk hoi