Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Ineens vastlopen

Mijn spel draait de hele tijd al redelijk goed, en nu ineens loopt het steeds vast. Dan loopt het spel weer verder en dan doet ie daarna niks meer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: Ineens vastlopen

Hoe kan ik dat updaten? Ik heb een macbook en heb dat nog nooit gedaan. De instellingen heb ik allemaal al op gemiddeld staan.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Ineens vastlopen

Apple update voor zover ik weet die drivers wel automatisch bij softwareupdates, dus dat hoef je dan ook niet meer te doen. Probeer wel nog maar je instellingen om laag te zetten. Dit is gewoon om te kijken of het wel of niet aan je videokaart kan liggen. Mocht ie nu namelijk niet meer hangen, dan ligt het aan je videokaart. Mocht ie wel weer hangen, dan ligt het aan je spel zelf. Hernoem dan even je mapje van Sims 3 in je documenten map (of hoe die bij OS X ook mag heten) naar iets als De Sims 3.old. Laat dan even een 'schoon' nieuw mapje aanmaken als je het spel weer opstart en kijk dan even - zonder je mods en/of downloads en/of saves weer terug te zetten - of je nu nog steeds last hebt van freezes. :)

Weergave- en sorteeropties