Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

Okee, maar ze zeggen dat de sims 4 kwa graphics niets zwaarder wird dan de sims 3 dus laten we het hopen en ik hoef ook niet hele zware games op deze laptop spelen alleen sims 8-)

Fijn dat je reageerde. :knuffel
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

Ja daar heb je gelijk in maar ik heb nu nog een pc met een nvidia gt 220 en die is dacht ik nog ouder en die kan ook de settings op bijna alle hoog. Dus dan lukt dit ook wel :) of is de gt 220 beter?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan dit het aan?

De 540m is beter. :)
De resolutie van je laptop is sowieso niet erg hoog, dus dan heb je ook niet een superzware videokaart nodig, alleen zelfs dan zal het zo ook maar net gaan, dus dan kan Sims 4, die waarschijnlijk geoptimaliseerd is voor nieuwere GPU's, ook maar net zo gemakkelijk net niet meer goed draaien op oudere generaties.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

hmm, dus als ik het goed begrijp kan ik nu met deze laptop de sims 3 met alle uitbreidingen op bijna alle instelling hoog spelen? en de sims 4 een kans van 50 %?

maar de rest van de specificaties van de laptop zijn wel goed, toch? :)
en ik kan altijd nog 4 gb erbei zetten en een ssd schijf kopen.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan dit het aan?

Ik denk wel meer dan 50%, maar dat blijft gewoon speculeren. ;)
De rest is wel goed hoor. Zeker de quad core processor. Het werkgeheugen en HDD is dan wel wat minder (maar niet slecht!) maar zoals je zegt kun je het werkgeheugen wel uitbreiden en de harde schijf of eventueel optische drive vervangen door een SSD. Maar zelfs zonder dat alles kom je er zeker wel goed genoeg mee vooruit.

V Fijn! Veel plezier met je laptop :knuffel

Laatst gewijzigd door Rudy op vr 30 mei 2014, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

jippie! :) dan ga ik denk ik voor deze laptop en hopen dat de sims 4 erop kan ( ik denk van wel omdat ik er een goed gevoel van heb :P ) thank you! :knuffel
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

hoihoi,

ik heb zojuist de laptop gekocht! (die asus)
ik ben er supertrots mee.
maar ik heb een vraagje. kunnen alle sims 3 uitbreidingen erop? met bijna alle hoogste instellingen?

dit zijn mijn specs:

intel core i7 2.0 ghz
nvidia geforce gt 720m 2gb
12 gb werkgeheugen
de harde schijf is genoeg.

en is het erg als ik alle uitbreidingen heb geinstalleerd en dan gaat het niet vloeiend. dan wil ik er een paar verwijderen maar kun je dat dan wel zonder dat je spel weer problemen gaat veroorzaken?

ik hoor het graag! :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan dit het aan?

Ineens een andere laptop gezien de specificaties? :P

Maar dit zou waarschijnlijk wel moeten lukken op 1080p met alle uitbreidingen. Videokaart is wel degelijk, maar misschien dat het soms wat hapert bij het laden van dingen, maar het zou over het algemeen meer dan goed speelbaar moeten zijn. Op resoluties lager dan 1080p zeker. :)

Verder kun je zo wel uitbreidingen verwijderen. Ik zou het niet constant gaan doen, maar normaliter zou het probleemloos moeten gaan.

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 01 jun 2014, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: kan dit het aan?

Nou, ik weet het bijna zeker. 12 GB werkgeheugen is erg veel en volgens mij zijn de processor en de viedokaart ook oke. Ik heb zelf een AMDprocessor en 4gb werkgeheugen en ik heb ook alle sims3 spellen op de hoogste stand aan en dat gaat ook.

Ook als het toch misgaat kan je er een paar verwijderen zonder problemen. De kleding en kapsels van de uitbreidingen die je eraf haalt worden dan vervangen door die van het basisspel.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

^^ hihi ja idd rudy, de vriend van mijn zus had deze die ik nou heb aangeraden ;)

^ oke

ik ga dus alle uitbreidingen installeren, en hopen dat het gewoon goed gaat!
dankjulliewel voor de hulp! :knuffel
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

ik weet niet of ik pp maar als het is sorry daarvoor.. :$

ik ben nu bijna klaar met de sims 3 en uitbreidingen. alleen nog jaargetijden en exotisch eiland :)
maar ik zit zoo te twijfelen of mijn processor (intel core i7 2.0 ghz) het aankan.
kan de processor het aan denken jullie? :?

edit:

v dankjewel rudy! :swing
ik ben bijna klaar ik laat het wel horen!
en is het erg als de laptop wel wat warmer word? het is een asus

oke fijn! dankje :D

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 02 jun 2014, 20:03, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: kan dit het aan?

100% zeker. Die i7 is een quad core, en dat is echt meer dan voldoende om alles goed te laten lopen. :D

^ Normaal worden laptops er wel voor gemaakt om de warmte goed af te kunnen voeren bij intensieve taken zoals gamen. Daar worden ze ook op getest tijdens het productieproces en het zou dus geen probleem moeten zijn. ;)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

ik heb nou de sims 3 gespeeld en het textuurdetail en simsdetail op zeer hoog gezet. het loopt allemaal wel maar ik ben er niet heel erg tevreden over omdat ik denk dat de intel hd graphics 4000 nog aanstaat voor de sims 3 plaats van de nvidia geforce gt 720m

dus de vraag is: hoe moet je de intel hd graphics 4000 uitschakelen en de nvidia aanzetten? (voor de sims)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: kan dit het aan?

dankje voor de link, ff met google vertalen :P maar ze zeggen dat je nvidia optimus (die ook mijn videokaart ondersteund die versnelt en haalt alles uit je videokaart.) installeert dat die ook dan automatisch omschakelt als je een game speelt dus dat probeer ik eerst even. ik wouw dat programma toch al installeren haha (toeval) :)

v ik zal het wel zeggen ;)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 03 jun 2014, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties