Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
paardbart
Snackventer Snackventer
Berichten:
74
Lid geworden op:
di 06 apr 2010, 14:09

Re: chets doen het niet

Nee, weet niet eens wat mots zijn.
Maar weet niet waarom maar hij doet het weer.
Kwam er achter toen ik een verslag voor school schreef dat de shift toets het niet doet.
Toen ik een hoofd letter moest zetten dus ik gebruik nu de shift toets aan de andere kant van het toetsen bord.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: chets doen het niet

soort gelijke vraag maar bij mij verschijnt wel het cheatbalkje, alleen is ie grijs en loopt mijn hele spel vast als ik Ctrl+shift+C doe. weet iemand wat ik kan doen of waar het aan ligt? de computer zelf doet het nog wel :?
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: chets doen het niet

^ oww dat is wel heel vreemd ja.. Hmm gebruik je mods in je spel of andere downloads?? Miss dat het daaraan ligt, maar ik had er zelf nog nooit van gehoord, hoop dat het overgaat
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: chets doen het niet

nee, omdat ik nogal tevreden ben met de spullen.
maar ik vrees dat het niet meer overgaat, het is al een tijdje, maar wist niet waar ik het moest vragen.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: chets doen het niet

Kun je een screen van je beeld maken? op Printscreen klikken (niet op die C om een foto te maken want dan zie je niet alles in beeld) . want dan kunnen we misschien zien hoe en wat..
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: chets doen het niet

laat maar. nog eens gecontroleerd, deed het niet & liep weer vast. was toen even gaan eten (daarom duurde het zo lang :sweatdrop ) en zoch nog even naar dei foto's die ik gemaakt had met print screen. na het eten nog eens geprobeerd om foto te maken , want ik zag hem niet, en opeens, wat nog nooitt gebeurd was, ging dat balkje enzo weg en deed ie het weer! :applaus en ik kan dus ook weer cheats gebruiken! ben alleen benieuwd of er een wonder is gebeurd of dat ik 3 x niet zo goed oplette.....
maar toch bedankt voor de hulp!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties