Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Spel loopt traag op 3x versnelling (oplossing)

Ik heb dit probleem al enige tijd, en het is een erg irritant probleem. :angry
Als je het spel naar 3x versnelt gaat het spel heel erg stotteren en gaat de tijd eigenlijk langzamer dan 2x versnelling.

Ik heb even rondgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat er een bug in het spel zit waardoor auto's die door de buurt rijden niet correct worden opgeschoond waardoor er steeds meer onzichtbare auto's opstapelen, die je spel na een tijd behoorlijk vertragen. :thumbdn

Ik heb een mod gevonden (Nraas Overwatch Mod) die elke sim-nacht even kijkt of er nog van dat soort auto's zijn en of er bijvoorbeeld nog televisies aanstaan in andere huizen in je buurt.
De auto's verwijdert hij en de televisies en stereo's zet hij uit, waardoor je spel weer lekker snel loopt.

Als je op je sim of thuiscomputer klikt krijg je de optie "NRaas". Klik daar op op het menu te openen.
Bij het knopje "Immediate" kun je wanneer je wilt zo'n opschoning uitvoeren.
Bij het knopje "Settings" kun je instellingen veranderen, maar de mod is zo ingesteld dat het je spel niet beïnvloedt en alleen die bugs oplost.

Elke avond om 3:00 's ochtends doet de mod een opschoning.

Voor een handleiding om de mod te installeren link ik hier even naar de tutorial

Misschien is er hier iemand anders die hetzelfde probleem heeft, dus ik vond het handig om mijn oplossing maar eens te posten.

Dus als je een soortgelijk probleem hebt hoop ik dat het helpt :)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties