Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Windows 8 en de Sims 3

Goedemiddag allemaal!

Ik heb een probleem met de Sims 3, maar ik kan er maar niet achter komen wat de oorzaak ervan is!
Elke keer als ik de Sims 3 plus alle uitbreidingen installeer werkt het spel perfect voor twee a drie weken, daarna als ik de Sims 3 wil opstarten wordt het beeld zwart en gebeurt er niks meer.

Dit probleem heb ik al meerdere malen gehad, de enige oplossing was de Sims 3 telkens op nieuw installeren, dat ben ik nu toch echt een beetje zat. Heeft iemand enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt? Of wat een oplossing hiervoor is?

DxDiag:
Machine name: MSI
Operating System: Windows 8.1 64-bit (6.3, Build 9600) (9600.winblue_gdr.131030-1505)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Micro-Star International Co., Ltd.
System Model: GT70
BIOS: E1762IMS.50X
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-3630QM CPU @ 2.40GHz (8 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8084MB RAM

Voor de volledige DxDiag:
https://www.mediafire.com/?ajj9ewtzsdmwg3c

Virustotal
https://www.virustotal.com/nl/file/94ab ... 396697004/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Windows 8 en de Sims 3

Als het steeds ineens gebeurd, terwijl het ervoor wel deed, kan het best wel liggen aan je cache bestanden. Ga daarvoor naar Mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 en verwijder de vijf bestandjes waar iets met 'Cache.package' in staat. (Er staat dan steeds nog iets voor 'Cache'.) Als dat dan niet lukt, dan kun je nog proberen om de gehele map De Sims 3 waar de cache bestandjes in stonden te hernoemen tot iets als 'De Sims 3.old' en probeer dan te starten. Zo zou het spel eigenlijk weer helemaal 'schoon' moeten zijn, om eventuele problemen die daarmee verbonden zijn uit te kunnen sluiten. Als het dan werkt kun je gewoon je save terugzetten uit de oude map naar de nieuwe en kijken of het dan weer werkt. Vervolgens ook (één voor één) nog andere dingen zoals downloads of mods. :)

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 06 apr 2014, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties