Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Gamenick
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
za 07 jan 2012, 09:54

Sims 3 werkt niet meer

Hallo.

Ik heb sinds vanmiddag problemen met Sims 3 (basisspel, ambities, levensweg, beestenbende, jaargetijden, exotisch eiland, slaap&bad, diesel accessoires).
Mijn beeld bevroor, toen werkte het weer even en toen bevroor het weer. Ik heb even op sf rondgeneusd en een nieuwe simsmap aangemaakt.

Ik probeerde sims weer te starten maar toen kwam er gelijk een foutmelding: sims 3 werkt niet meer
Ik heb m'n sims gedeinstalleerd en alle registeritems van Electronic Arts, Origin, Sims 3 en alles verwijderd en er was niks meer te vinden van iets wat met sims te maken had.

Ik installeerde het opnieuw en probeerde het weer op te starten, maar nee. Sims 3 werkt niet meer. Ik vind dit heel raar, want vanmorgen werkte het spel nog gewoon! Na een half uur bevroor het beeld de hele tijd.

Iemand die iets weet om dit op te lossen? Want ik wil graag weer sims spelen op mijn laptop van 3 weken oud :p

Specs:
Windows 8 64-bit
nVidia Geforce GT755M (2gb geheugen)
8GB RAM
Intel i7 4700MQ 2.4 up to 3.4 ghz
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Sims 3 werkt niet meer

opnieuw installeren met revo? aan je laptop kan het niet liggen inderdaad ;)
heb je mods of downloads in je spel zitten? zoja, eruithalen en proberen.
is je videokaart up to date? is denk niet dat het daar aan licht maar je kunt het proberen 8-)
heb je de laatste update van de sims?
Gebruikersavatar
Gamenick
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
za 07 jan 2012, 09:54

Re: Sims 3 werkt niet meer

Baloutje schreef:opnieuw installeren met revo? aan je laptop kan het niet liggen inderdaad ;)
heb je mods of downloads in je spel zitten? zoja, eruithalen en proberen.
is je videokaart up to date? is denk niet dat het daar aan licht maar je kunt het proberen 8-)
heb je de laatste update van de sims?
Ik heb het al 2x opnieuw geïnstalleerd met revo.
Ik heb alleen gekochte storeitems en verder geen mods.
Videokaart kan ik niet updaten want ik heb switchable graphics (Intel hd&nvia gt755m)
Sims heb ik ook tot de laatste versie ge-update.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties