Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Eeuwig vastlopen..

Probleempje..

Gisteren namiddag was ik in Stad Bewerken een huisje aan het bouwen. Ging allemaal goed half ingericht, wil ik de muren van de reeds ingerichte kamers bewerken, en dus van Koopmodus naar Bouwmodus gaan; blijft het spel opeens maar laden. Dat rondje dat draait als iets laadt bewoog nog normaal, muziek speelde nog, maar het bleef maar laden.

Even iets anders gaan doen, 2 uur later terug kijken en hij stond nog steeds te laden. Dan ben ik kunnen teruggaan naar stad bewerken, en heb ik mijn huisje nog kunnen opslaan. Ik dacht: Kom, we proberen opnieuw. Opent het huis, maar zonder werkbalk. Ik heb dus gewoon dat huis op mijn scherm, met muziek en bewegende pijl (geen laadsymbooltje meer dus) maar ik kan niks doen want er is helemaal geen werkbalk te vinden.

Vermits ik dus ook niet terug kon, heb ik met de cheat 'Quit' afgesloten. Dat was gisterenavond, nu staat hij nog aan. Zwart scherm, maar wel met muziek, en dat laadsymbooltje staat ook weer te draaien. Hij wil echt niet opgeven. Nu ga ik zo meteen mijn pc helemaal opnieuw opstarten zodat de Sims toch ooit dicht gaat, maar is het dan verstandig om terug die kavel te openen? Het is enkel bij deze kavel.

Het eerste spel staat geïnstalleerd vanaf dat het uit was, en het laatste nieuwe dat ik erop heb staan is Vooruit in de Tijd. Dit staat er toch ook al van in het begin dat het uit was op, en heb in de tussentijd nog liggen bouwen en spelen. Ik heb geen illegale downloads ofzo, enkel de dingen die je kan downloaden als je een spelcode ingeeft in de store.

Kan 1 kavel opeens geïnfecteerd zijn of zoiets?? :?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Eeuwig vastlopen..

Laatst bij het bouwen van huizen voor m'n wereld heb ik dat ook wel eens ooit verschillende gehad. Mij lukte het nog wel eens ooit om op F1 te klikken, zodat TS3 om de een of andere reden terug naar je familie ging. (Ook al was dat niet eens je actieve huishouden. xD ) Toen had ik wel mods om bepaalde objecten te unlocken.

Nu speel ik echter weer met geen enkele mod, en heb ik er eigenlijk ook geen last meer van. Misschien kun je dat laatste ook nog wel proberen. ;)
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Eeuwig vastlopen..

Ik kan nu wel super stom lijken maar wat zijn mods? :D
Als het iets is dat je apart moet installeren dan heb ik er geen. Ik heb enkel datgene dat bij alle spellen zit en een paar decoratiestukjes en voorwerpjes uit de Store. :)

Geen f,auw idee hoe dit nu opeens komt..
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Eeuwig vastlopen..

Als je niet weet wat mods zijn zul je ze inderdaad wel niet hebben. :P
Maar het zijn dus bepaalde bestandjes die iets aan Sims 3 kunnen toevoegen of veranderen. Zo is er bijvoorbeeld een lichtmod, die de lichtkleurregeling veranderd, of een NoIntro mod die de intro weghaalt als je Sims 3 opstart.

Kun je anders even precies een Printscreen (PrntScr) maken op alle momenten dat het misgaat, en die dan in bijvoorbeeld Paint plakken en opslaan, en die dan vervolgens hier posten. Zoals ik hierboven al postte, heb ik dergelijke situaties ook wel eens ooit meegemaakt, dus misschien ziet het er bij jou wel hetzelfde uit. ;)

Weergave- en sorteeropties