Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Photobucket

Ok, ik weet niet waar deze vraag moet, sorry :$

Ik heb vandaag screenshots gemaakt maar ze staan niet in mijn map (documenten>EA>screenshots)
Daar horen ze altijd te staan. Die van gister staan er nog. Ik dacht dat het ven duurde, is helaas niet zo ben nu al 2 uur verder. Ook is hij nog niet vol want ik zat bij een of ander raar getal x) (in ieder geval lijkt het me niet mogelijk)

Nu had ik dus screens gemaakt maar ze staan dus niet in mijn map. :glare
Hoe kan ik :

-A ze terugvinden
-B zorgen dat ze daar weer bij screenshots komen te staan
-C Iets dergelijks als dit als ik ze maar terug heb x)

Ik hoop dat iemand het antwoord heeft want nu kan ik dus niet mijn dagboek posten :/
itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Photobucket

Als je naar de Start knop op het beelscherm gaat (linksonder) en daar op klikt, typ je bij Programma's en bestanden zoeken iets dergelijks als The Sims 3, screenshots, Sims ofzo. Als je daar tussen zoekt zullen je foto's vast en zeker gevonden worden. En anders ben ik bang dat je je screenshots kwijt bent en even nieuwe moet maken. Succes!
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Photobucket

De screenshots nummeren zich op. Dus Screenshot-1, Screenshot-2 enz. Kijk wat je laatste nummer is bv. Screenshot-121. In de zoekbalk in het startprogramma van windowns typ je de volgende screen in, dus screenshot-122 dan zoeken aantikken.

Als het goed is moet die dan gevonden worden anders heb ik weinig hoop :O
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Photobucket

Het kan ook zijn(en dat heb ik vaak) dat je wat screens hebt verwijdert van de andere, en dat de andere screens dan gewoon de ontbrekende nummers hebben opgevuld. en dat ze dus helemaal door elkaar staan!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Photobucket

Eh optie weinig hoop is niet erg vrolijk, helaas wel de waarheid Ze zijn er gewoon niet En er kunnen ook geen nieuwe komen :/ Of ik nou in sims foto's maak of niet ze zijn er gewoon niet meer D:


Edit: Gitte ik verwijder geen screenshots ;) Dan moet ik namelijk ergens tussen 1 en 14858 zoeken NO WAY :P
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Photobucket

Nog steeds geen oplossign gevonden. Ik kan geen screenshots meer maken. Nou ja dat kan wel maar ze komen er dan niet te staan. Ik heb ook afbeeldignen verwijderd en gekeken of er dan iets in de plaats kwam. Dat heeft niks opgeleverd. heeft iemand nog een tip? :( ?
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Photobucket

Ik zou het niet weten, probeer de manier van Froos nog eens anders...

Ik heb nog andere oplossingen, maar deze hoeven helemaal niet van toepassing te zijn en/of het werkt gewoon niet. Maar het is het proberen waard toch! (A)

- Probeer te kijken of je niet nóg een screenshot map hebt, sims 3 map ofzo, je screenshots kunnen daar dan staan. (Ik zei het al, het zal waarschijnlijk niet zo zijn.)

- Ga eens naar Sims 3 opstart programma, klik op ''uploads'' en daarna op afbeeldingen, (het camera tekentje.) Misschien staan je screenshots daartussen. (denk het niet) Bij mij stonden ze daar eerst wel altijd bij, maar op een gegeven moment is dat gestopt. Waarschijnlijk omdat het dan te veel afbeeldingen worden.

Ik zou zeggen kijk even, ik zou nog even wat opzoeken, misschien dat ik wat meer info voor je kan vinden.

Ik hoor het nog wel!

Succes! :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Photobucket

^Helaas :(
Nergens. En ik kan ook gene nieuwe meer maken. En ik krijg ze niet goed verwijderd. Dus ik weet niet of het aan de ruimte ligt :/
JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Photobucket

Het lijkt me een launcherprobleem (als ik even rond-Google op het probleem).
Is je Origin helemaal up-to-date? Las ook iets over Origin deïnstalleren en opnieuw installeren.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Photobucket

Misschien kun je het mapje screenshots even op je bureaublad neerzetten en dan sims 3 gaan spelen screenshot maken en kijken of hij het doet dan is er een nieuw screenshot mapje aangemaakt en je hebt de oude screenshots nog op je bureaublad staan ;)
En die kun je dan ergens anders bewaren als je ze niet wilt verwijderen

Weergave- en sorteeropties