Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

het laden van een familie loopt vast

Hallo,
Laatst wilde ik een familie opstarten in sims, in het begin gaat het echt super snel. Normaal duurde dat al wat langer, maar nee, zoef hij is al bijna aan het einde binnen een minuut.
En dan komt het probleem. Ik denk nog niet eens een halve milimeter voor het einde, blijft hij laden en laden. Soms veranderen de berichten in het blauwe vlak nog, maar uiteindelijk niet meer.
Ik heb mijn laptop misschien wel 2 of 3 uur aan laten staan, in de hoop dat het misschien ging laden. Maar nee.
Ik heb de back-up al in de save gezet, geprobeerd het te kopiëren. Maar bij alles komt het zelfde probleem te voorschijn.
Op dit moment heb ik dit bij 1 familie. Dus ik denk dat er een probleem in de save zit.
Is dit op te lossen???

Anders moet ik uit frustratie iets zoeken om weg te gooien, aangezien ik er al 3 generaties had voor mijn perfect genes. :S
Kirsten
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 01 jul 2014, 20:51

Re: het laden van een familie loopt vast

Ik heb hier ook last van ! Als ik een nieuwe familie maak, of er een verander (door met iemand te trouwen of door kinderen te krijgen) loopt the sims vast, hij blijft wel laden maar stopt ook gewoon niet.
Hopelijk kan iemand helpen, dit verpest het spel best wel.

Weergave- en sorteeropties