Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: can you run it site

Het is erg fijn dat je andere mensen wilt helpen, maar helaas werkt die site niet altijd even goed.
De officiële (Engelse) site linkte er ook eens naar, maar de verwijzing is inmiddels al maanden verwijderd.
Ze zijn er waarschijnlijk achtergekomen dat het niet goed werkt en willen niet aansprakelijk daarvoor zijn. Die was trouwens iets anders (wel van dezelfde makers dacht ik) en werkte nog veel slechter; zelfs mijn pc werd afgekeurd, terwijl deze pc elk spel dat op de markt is kan draaien.

Het programma is trouwens wel best handig om te kijken welke onderdelen in je pc zitten. Het zal wellicht niet altijd 100% kloppen, maar het geeft zeker een goed idee.
Als je weet wat er in je pc zit, dan is het niet zo heel erg moeilijk meer om te controleren of je pc aan de minimale eisen voldoet. Alleen de processor kan nog wel eens een probleem zijn, maar de meeste mensen gokken dat wel goed doordat De Sims 3 niet zo veeleisend is op dat punt.

Ik heb overigens een lijst gemaakt met een aantal videokaart series (gebaseerd op testen uitgevoerd door andere mensen), zodat men makkelijk kan zien hoe goed zijn/haar videokaart is. Natuurlijk staan niet alle series er tussen, maar wel een groot deel van de veel voorkomende. Ik weet niet of ik mag linken, maar anders stuurt men maar een pm als ze interesse hebben. Ik ben ook nog steeds bezig met een processorlijst, maar het wil nog niet echt vlotten.

De videokaartlijst kan je hier vinden: klik

Laatst gewijzigd door Nefje op za 27 mar 2010, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: can you run it site

@Nefje, je mag linken hoor. Dat is geen probleem, graag zelfs eigenlijk :) Wie weet heeft iemand er nog wel wat aan.

En die Can you run it site is inderdaad niet altijd even accuraat, zelf naar de dingen kijken die je minimaal nodig hebt blijft nog altijd het beste, maar het de site kan je een idee geven als je daar niet helemaal in thuis bent.
Afbeelding
Simkikkertje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
di 23 feb 2010, 18:20

Re: can you run it site

Op de can you run it site stond bij mij bij TS3 dat balkje helemaal groen. Dus ik gelijk TS3 gaan kopen. En wat blijkt?! Hij draait helemaal niet zoals op can you run it.
Afbeelding
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: can you run it site

Lol

Komt doordat jij waarschijnlijk alles op ultra high hebt staan.
dat balkje ging over de minimum.

En het klopt ook wat ik zeg, net uitgetest op mijn oudere pc boven, lol

Weergave- en sorteeropties