Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Harde Lags

Hallo iedereen,

Sinds dat ik de Sims 3 weer heb geïnstalleerd met alle uitbreidingen heb ik last van hevige laggs. Momenteel speel ik alles op de medium resoluties terwijl mijn laptop makkelijk de hoogste resoluties aan kan.

Zelfs op medium resoluties blijven de hevige lags aanhouden, het verstoord het hele spel en is zeer irritant.

Systeem:
Afbeelding

Ik heb van alles geprobeerd maar het probleem wordt mij niet duidelijk.
Afbeelding
RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Re: Harde Lags

@Motherlode
Misschien een blonde vraag maar wat is een "GPU"? En ik maak al gebruik van NRAAS Master Controller.

@Knukybu
Ik heb jou optie geprobeerd, nu zijn de laggs weg maar nu hangt de Sims 3 als ik de tijd doorspoel om de 10 seconde vast.

Dus nu ben ik aan het uit zoeken hoe ik dat kan oplossen maar tot nu toe weinig succes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: Harde Lags

RedHawk504 schreef:@Motherlode
Misschien een blonde vraag maar wat is een "GPU"? En ik maak al gebruik van NRAAS Master Controller.
Nee dat is geen blonde vraag hoor, de GPU = de grafische kaart. Zou op de sticker die op de laptop plakt moeten staan. En zachte randen zal niet zo zeer voor lags zorgen, maar eerder voor lage frames per second (dat het dus niet vloeiend loopt). Je processor zit in ieder geval wel snor.
En zorg er ook voor dat het spel niet gebruik maakt van de interne grafische processor (intel HD 4000), want dit zou wel voor lag kunnen zorgen.

Weergave- en sorteeropties