Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

een erg probleem..

ik heb een erg probleem..
het probleem is dat als ik bij opslaan of bij laden naar de familie of een nieuwe familie of bij laden van stad bijwerken dat hij zegt dat hij aan het laden/opslaan is maar dat doet hij dan niet want ik kan zo lang als ik wil laten staan en houd nooit op dus moet ik een keer alt ctrl delete doen en dan is ie niet opgeslagen... :bored

het is erg vervelend want ik heb al 2 keer gehad dat ik een huis had gebouwd en dan ging ik opslaan maar dan zegt hij dat hij opslaat maar doet hij eigenlijk niks..... :cry
ik heb mods en downloads... ik weet niet of het daaraan licht want na de update 1.63 (laatste update)
doet hij toch wel wat rare dingen maar dit is de ergste!
en

hier heb je zo'n voorbeeld (gemaakt met mn mobiel anders kan het niet :sweatdrop ) :
Afbeelding

wil please iemand mij helpen? 8-)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op vr 06 dec 2013, 16:05, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: een erg probleem..

Misschien dat het helpt als de map De Sims 3 in Mijn documenten/Elektronic Arts in iets als De Sims 3.old veranderd en vervolgens gewoon een nieuwe wereld start en kijkt of die dan wil opslaan. Als dat werkt, dan zou het aan een van je downloads/mods/dergelijke kunnen liggen. ;)

V Van een error in De Sims 3 zal je pc niet hoeven herstarten. Windows zal wel iets hebben. :P

Laatst gewijzigd door Rudy op za 23 nov 2013, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..

^^ ow oke ja mn computer heeft het druk :sweatdrop
tot nu toe heeft hij niet vastgelopen met het laden van de stad.. maar ik ben nou downloadloos pff dat is niet leuk (nou besef ik het weer) en mijn sim vind het ook niet leuk.. :huh
Afbeelding

ik ben nou bezig met het uitzoeken welke mod raar deed en als ik het weet vervloek ik die mod xD



heel erg bedankt voor je hulp!

ik zeg wel als hij het doet,, naar een paar keer opslaan enzo want ik kan ook gewoon geluk hebben ;)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..(weer bijgewerkt)

oke hij doet het nog steeds niet.... net was hij weer stom bezig.. :(

maar als ik dan bij taakbeheer kijk dan zie ik dat geheugen maar 1 gb over heeft van de 4 is dat wel goed? of maakt dat niet uit..

of de schijf die is namelijk dan ook heel erg druk bezig

v nee dat is niet want hij deed het ook niet zonder donwloads....en mods en dergelijks :S

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 25 nov 2013, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..(weer bijgewerkt)

ik heb nou alles geprobeert met dat ene programmatje dat je corrupte downloads kunt maken heb ik geprobeert ik heb geprobeert zonder downloads in mn spel te spelen en sims3_old gemaakt

MAAR niks helpt.. :?

ik denk persoonlijk dat het ligt aan de update 1.63 ik wil hem erg graag verwijderen maar kun je update met een of ander programmatje verwijderen ofzoiets? :huh
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: een erg probleem..(weer bijgewerkt)

Ik denk eerlijk gezegd dat het wat verstandiger is om alles gewoon even te herinstalleren. Zoals ik nu lees lijkt het inderdaad zo alsof er gewoon een installatiebestandje corrupt is geworden na het patchen. Gewoon de patch verwijderen gaat volgens mij helaas niet en, als het kan, denk ik nog niet dat het echt verstandig om te doen.

V Bij mij (en iedereen hier verder) werkt de update gewoon, dus het heeft echt geen zin om de update niet te installeren. :)

Laatst gewijzigd door Rudy op wo 27 nov 2013, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..(weer bijgewerkt)

^ maar ik ben bang dat het dan weer verkeerd gaat..

ik heb nou eventjes vooruit in de tijd opnieuw geinstalleerd en ik dacht misschien te helpen dat de update gewoon op nieuw installeren dat ie zegt van dat hij er al is maar dan installeer ik het gewoon :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem.. hij doet het nog steeds niet! :C

hee ik heb hem opnieuw geinstalleerd en ik dacht dat hij het deed (toen had ik downloads..) maar sinds vandaag doet hij het weer niet...... ik heb wel vanmiddag een paar downloads erbij gezet. en het ergste is nog ik had een mooi huis gebouwd en was net klaar wouw opslaan doet hij het niet grr... heb alweer voor niks zitte doen..
heel erg jammer..

ik weet niet of het door de downloads ligt ik kan wel eventjes kijken maar ik heb er nooit last van gehad..
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: een erg probleem.. hij doet het nog steeds niet! :C

Hoelang wacht je eigenlijk tijdens het opslaan? Laat hem anders gewoon een keertje een half uurtje aanstaan en kijk of ie het dan wel doet.

Als je in het vervolg trouwens nog huizen gaat bouwen, kun je ze het beste gewoon opslaan in de bibliotheek. Dan kan het opslaan gewoon fout gaan, maar dan ben je je huis in ieder geval niet kwijt.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem.. hij doet het nog steeds niet! :C

oke.. mm ik heb hem nou denk ik nu 3 uur aan laten staan en hij doet het nog niet ik heb alle downloads en mods verwijdert sommige downloads wel gehouden :3
maar nu kan ik wel de laatste patch installeren want nu weet ik dat het daar niet door komt :) daar ben ik dan wel weer blij mee maar het probleem blijft.. :glare

dat is wel slim ja om het in de bibilioteek op te slaan :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: een erg probleem.. hij doet het nog steeds niet! :C

Beetje een late reactie. Ik had 't het afgelopen weekend gewoon wat druk, dus vandaar. :sweatdrop

Nu je probleem. Aangezien je het herinstalleren van De Sims 3 al geprobeerd hebt, is de kans klein dat het probleem aan Sims 3 zelf ligt. Misschien dat er zo'n enkel klein bestandje iets staat te verpesten. (Niet alle bestanden worden immers verwijdert wanneer je De Sims 3 verwijdert. xD ) Echter is die kans, zoals ik al zei, klein. Vandaar dat ik even wat verder ga kijken. Probeer dus allereerst je hdd te defragmenteren (Sluit wel eerst alle openstaande programma's!) en zet, wanneer dat gedaan is, je virusscanner volledig uit. Start dan Sims 3 op en kijk of je dan wel kunt opslaan. Zet daarna wel hoe dan ook je virusscanner weer aan. (A)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..

oke bedankt voor de snelle reactie want nu ben ik denk ik bezig met de defragmentatie. 8-)

Afbeelding

V ik weet niet of je het zo goed kan lezen :|

hij is klaar met de defragmentatie maar nu staat er 0% geconsolideerd.. wat is dat? :huh

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 05 dec 2013, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: een erg probleem.. hoe moet het defragmenteren?

- Nee. Degrafmenteren moet je eigenlijk vergelijken met een simpele boekenkast: Af en toe plaats je een nieuw boek aan het einde van de plank, maar af en toe haal je ook de slechte boeken van je plank. Daardoor ontstaan er gaten en degrafmentatie zorgt er dan ook voor dat alle boeken weer worden aangeschoven zodat alle gaten weer weg zijn. Dit zorgt er dan weer voor dat je harde schijf minder lang hoeft te zoeken naar je bestanden en zo loopt alles weer sneller.
- Bovenstaande beantwoort je vraag waarschijnlijk. Als Microsoft overigens zelf iets plaats op haar site over drfragmentatie kan het moeilijk schadelijk zijn. xD
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: een erg probleem..

ik heb het gedefragmenteerd en is klaar maar nou zou het gewoon moeten doen?

p.s ik weet niet of dit powerposten is want anders komt hij niet in de recente berichten te staan en weten ze niet dat ik gereageerd heb. 8-)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie