Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

The missing roofs?

De laatste tijd doet mijn spel vreemd, wat de daken van mijn huizen betreft. Elk huis dat al gebouwd was heeft een prachtig mooi dak om de sims warm en droog te houden, maar wanneer ik zelf een huis bouw, die ik er geen :huh
Ik heb al verscheidene dingen geprobeert. De automatische daken uit gezet, de daken die er op behoorden te zitten maar ik niet kon zien verwijderen en de automatische daken weer aan gedaan, bijvoorbeeld. Ik zie wel dat er wat verandert, zoals dus die driehoekige muren boven op het huis die je krijgt bij het maken van een dak (en die dus verdwijnen als je het dak weer verwijdert) komen er wel, maar het dak blijft verdwenen :confused
Ook als ik zelf de daken er handmatig op wil zetten, blijven ze weg. Wanneer ik naar het overzicht van de stad ga, waar je toch echt elk ander huis gewoon in volle glorie met een dak ziet, zijn mijn huizen nog steeds dakloos. Heel irritant.

Heeft iemand dit probleem ook gehad? (het zou namelijk door een download o.i.d. kunnen komen, maar aangezien ik niet weet welke van de ruim 200... :blush)
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties