Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Sims_Arne1997
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 13:55

Vooruit in de tijd crasht op mac, wie helpt me?

Dag simmers,

ik heb sinds een paar maanden een nieuwe mac en het begin had ik alleen maar het basis spel en twee uitbereidingen en toen crashte die regelmatig tijdens het spelen, sinds die update mavericks er is kan ik terug spelen zonder fout perfect en heb ik alles terug geïnstalleerd tot vooruit in de tijd uitkwam. Ik kocht hem gisteren en nu doet die weer hetzelfde, ik krijg er dus de krent van. Please, heeft iemand de oplossing??

grtjs
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Vooruit in de tijd crasht op mac, wie helpt me?

Ik heb geen mac (tenminste waarop op sims staat). Ik heb een windows. Maar het zou goed kunnen dat er binnenkort een update komt die het spel weer verbetert. Misschien dat hij ook wat tegen die crash kan doen. Voor de rest had ik heel vaak op mijn windows dat mijn spel gewoon uitviel. Ik kreeg toen de tip van mensen hier is te kijken naar dxdiag (zoiets weet niet of het op een mac staat) of op ene andere manier kijken welke video kaart je hebt. soms heb je niet een goede (met te weinig geheugen). Ik weet dat je hier niet veel aan hebt maar ik ben gewoon niet zo handig :/ Ik weet het zelf ook niet zo goed maar als ik het wist had ik het je wel verteld.

Weergave- en sorteeropties