Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Ik heb al een beetje rondgesnuffeld maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag.
Mijn sims loopt erg haperig, dan gaat het even goed en staan mijn sims + dieren stil je kan ze dan ook geen opdracht geven. De achtergrond gaat wel verder (je ziet de wind door de bomen, rook zie je bewegen, eekhoorntjes die over de grond lopen).
Wat ik al gedaan heb:
- Spel geupdated
- Alle graphics op het laagste gezet
- (nog) meer ruimte gemaakt op mijn pc.
- Downloads verwijderd

ik weet het nu echt niet meer :?
kunnen jullie mij helpen?
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 11/15/2013, 21:06:39
Machine name: F-PC
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130828-1532)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: TOSHIBA
System Model: SATELLITE C670D-115
BIOS: BIOS Date: 07/01/11 16:44:54 Ver: 04.06.04
Processor: AMD E-300 APU with Radeon(tm) HD Graphics (2 CPUs), ~1.3GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3694MB RAM
Page File: 4125MB used, 3259MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Sebas. schreef:Hoeveel uitbreidingen heb je?
Als je er meer dan 6 of 7 hebt ligt het waarschijnlijk aan je RAM Geheugen. ;)
kan dat zo ineens opspelen dan? als je er eerder helemaal geen problemen mee heb gehad (tot gister dan) en verder niks (uitbreidingen) erbij heb gevoegd? En er aantel dingen (spellen) er juist heb afgegooid.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

@Baloutje: Intel HD? Dit is AMD, geen intel. ;)

Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het aan je processor ligt. RAM zal het zeker niet zijn overigens. Maar die APU van AMD is namelijk een vrij laag geklokte dualcore van slechts 1,3 GHz, wat voor TS3 eigenlijk al te weinig is. Maar dit zou wel vreemd zijn als je voorheen nog geen problemen hebt gehad. Het voordeel is dan wel dat de videokaart (in verhouding) weer wel beter is. Een update van je drivers helpt misschien. Daarvoor moet je naar de site van amd gaan. (amd.com) Daarna klik je op support en de rest wijst dan hopelijk zichzelf, anders zal ik er morgen wel naar kijken.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Rudy schreef:@Baloutje: Intel HD? Dit is AMD, geen intel. ;)

Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat het aan je processor ligt. RAM zal het zeker niet zijn overigens. Maar die APU van AMD is namelijk een vrij laag geklokte dualcore van slechts 1,3 GHz, wat voor TS3 eigenlijk al te weinig is. Maar dit zou wel vreemd zijn als je voorheen nog geen problemen hebt gehad. Het voordeel is dan wel dat de videokaart (in verhouding) weer wel beter is. Een update van je drivers helpt misschien. Daarvoor moet je naar de site van amd gaan. (amd.com) Daarna klik je op support en de rest wijst dan hopelijk zichzelf, anders zal ik er morgen wel naar kijken.
Nee ik heb eerder geen problemen gehad. Zolang ik weinig downloads gebruikte kon ik zelfs op hoog spelen. En liep het soepeltjes, tja en pas sinds gister is dit probleem er.
Maar bedankt :thumbsup hou je op de hoogte!

Edit:
Nu kijk ik op AMD.com en kom er eigenlijk niet goed uit.. ik heb de type AMD Radeon HD 6310 Graphics als ik het goed heb.. maar hoe weet ik zeker welke update ik moet? :?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Op deze pagina kun je de verschillende drivers vinden voor je videokaart. Het maakt eigenlijk vrij weinig uit welke je neemt, maar de bèta is wel nieuwer en meestal ook sneller. (Echter kan hij wel instabiel zijn, maar dat komt in de praktijk nooit voor, dus laat je daar niet door tegenhouden.) Maar vooralsnog maakt het vrij weinig uit qua prestaties (1 fps, hoogstens), zeker voor iedereen die geen high-end desktop videokaart heeft. Kijk dus gewoon maar even of ze willen installeren, want soms willen ze nog wel eens (onterecht) geweigerd worden door Windows. Maar dat zien we later wel. ;)

Overigens, even los van je videokaart, kun je ook altijd het programma GameBooster proberen. Omdat ik verwacht dat je probleem toch processormatig is, kan dit misschien nog wel eens helpen; GameBooster schakelt namelijk zoveel mogelijk achtergrond programmatjes uit die zo onnodig je processor belasten. Bij mijn oude laptop vroeger hielp dit vroeger ook een beetje.
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Rudy schreef:Op deze pagina kun je de verschillende drivers vinden voor je videokaart. Het maakt eigenlijk vrij weinig uit welke je neemt, maar de bèta is wel nieuwer en meestal ook sneller. (Echter kan hij wel instabiel zijn, maar dat komt in de praktijk nooit voor, dus laat je daar niet door tegenhouden.) Maar vooralsnog maakt het vrij weinig uit qua prestaties (1 fps, hoogstens), zeker voor iedereen die geen high-end desktop videokaart heeft. Kijk dus gewoon maar even of ze willen installeren, want soms willen ze nog wel eens (onterecht) geweigerd worden door Windows. Maar dat zien we later wel. ;)

Overigens, even los van je videokaart, kun je ook altijd het programma GameBooster proberen. Omdat ik verwacht dat je probleem toch processormatig is, kan dit misschien nog wel eens helpen; GameBooster schakelt namelijk zoveel mogelijk achtergrond programmatjes uit die zo onnodig je processor belasten. Bij mijn oude laptop vroeger hielp dit vroeger ook een beetje.

Ik heb mn video kaart geupdate + de gamebooster geprobeerd. Het probleem is helaas nog niet opgelost.. :(
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Wie is zo vriendelijk om mijn vraag te beantwoorden?

Rudy schreef:Ik enige waar ik dan nog op kan komen is alles even verwijderen, en dan alleen het basisspel opnieuw installeren. Als het dan werkt, dan kun je de rest natuurlijk wel weer installeren. Zo niet, dan is de kans toch groot dat het een hardwarematig probleem is. :(
Dankje voor je hulp :)

Weergave- en sorteeropties