Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Sims blijven wazig met hoogste instellingen (Mac)

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen helpen. Het probleem is namelijk dat mijn Sims wazig blijven, terwijl al mijn instellingen op zijn hoogste staan.

Afbeelding

Zoals je ziet, ziet mijn Sim er in CAS super scherp uit, je kan wel merken dat alle instellingen op zijn hoogste staan. Het shirt is alleen iets wazig, maar volgens mij komt dat door het shirt zelf. (Zo niet, wat zou het dan kunnen zijn?)

Afbeelding

Zo ziet mijn Sim er dan weer uit in game op een screenshot die ik verkleint heb. Nu is het gewoon een hele mooi screen en zie je niet dat hij wazig is.

Afbeelding

Als ik de screen uitknip zodat hij als bijna ware grote is als op mijn beeldscherm, zie je dat de Sim eigenlijk hartstikke wazig is. Ik heb een groot scherm, dus als ik inzoom op een Sim zie ik hem dus zoals je hem hier ziet, wazig. De randjes zijn super scherp, maar de structuur alles behalve dat. Met name de wenkbrauwen, want op de eerste screen in CAS zijn ze gewoon super mooi en scherp.

Afbeelding

Ook is de schaduw helemaal niet mooi en raar blokkig, dit valt dan wel weer meer op.

Nou zijn de screens wel mooi enzo, maar alles lijkt scherp in game, behalve mijn Sims... Iemand enig idee waardoor dit komt? Alle instellingen staan echt op zijn grootst, ik weet het zeker.

Specificaties van mijn Mac:

iMac 27-inch, medio 2011
Processor: 2,7 GHz Intel core i5
Geheugen: 4 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart: AMD Radeon HD 6770M 512 MB
Software: OS X 10.9
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims blijven wazig met hoogste instellingen (Mac)

Vreemd. :( In CAW heb ik ook steeds zo'n zelfde soort probleem, want daar renderen de wolken namelijk altijd op dezelfde manier als jouw schaduw. (Zo dus) Eerlijk gezegd heb ik er dus ook geen oplossing voor. Maar als je hier verder op andere fora over leest, dan zie je wel veel mensen zeggen dat dit probleem wel vaker voorkomt bij AMD videokaarten. De enige oplossingen die je daar vind is je spel patchen, maar dat heb je waarschijnlijk al wel gedaan. Misschien dus dat het updaten van je drivers helpt. Of anders kun je altijd nog kijken of je dit ook hebt als je al je instellingen op laagst hebt staan, want dat lost om de een of andere reden wel vaker grafische problemen op bij goede videokaarten.

Maar voorheen had je dit toch nog niet? Dus sinds wanneer dan eigenlijk wel?
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sims blijven wazig met hoogste instellingen (Mac)

Ik weet eerlijk gezegd niet sinds wanneer ik dit heb. XD

Maar ik ga mn instellingen eens lager zetten en kijken wat er dan gebeurd. En over die driver updaten, wat is een driver en hoe kan dat? Kan geen videokaart vervangen want die zit er dus ingebouwd.

v Ik heb os x mavericks, de nieuwste, dus dan is het denk ik niet de driver. :)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Sims blijven wazig met hoogste instellingen (Mac)

De instellingen lager zetten hielp ook niet... Iemand een oplossing, ik vind het namelijk echt héél stom.

v Dat is zeker waar. Alleen mn spel loopt soepeltjes als de instellingen zo hoog staan, dus verwacht ik wel dat het er dan ook zo uit ziet als de instellingen beweren.

Weergave- en sorteeropties