Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

zoemiezoemie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 20:23

Hellup

Hai allemaal :swing speel sinds kort weer heb een goede laptop (Dell i7, uitstekende graph card)die aan de game eisen voldoet en meer denk ik. Mijn game vaak loopt traag,(heb bijna alle uitbreidingen geinstalleerd) dingen gaan kapot, mijn sims doen niks meer uit zich zelf(ik heb vrije wil altijd hoog staan) en lijken te treuzelen of gewoon blijven staan, bah :sleep waardoor ze te laat komen of teveel honger krijgen, gewoon ALLES loopt in de soep! en niet leuk spelen op deze manier :( . Tis niet altijd maar meerdere keren wel dan niet, errug irritant. Nu heb ik veel sim sites afgezocht en delete ik mn cache, of reset ik dingen. In t begin gaat t goed maar dan begint het weer. Kan wel gillen :hamer . Ook als ik het bouw of koop prog laad hoor ik wat gekraak wat eerder altijd vooraf ging aan crashes. Moet dan mn game opnieuw loaden. Ook bij t laden vaak genoeg, begint het gedonder al en is de sound brekerig, dan weet ik al genoeg.
Is her iemand die misschien weet wat ik verkeerd doe?? Ik moet altijd maar afwachten of ik kan spelen. :?