Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

weet iemand een laptop

hallo,

ik moet een laptop voor school hebben maar ik heb nu een pc dus ga ik mn pc een keer verkopen omdat ik hem toch dan niet meer gebruik en dat is jammer..
dus moet ik eigenlijk een laptop die ook voor games goed is vinden maar ook niet al te duur.. ( me ouders vinden het snel al te duur..)
misschien iets rond de 500 euro?

gr.jordi_louse

alvast bedankt!! :knuffel
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: weet iemand een laptop

ik heb nou deze gevonden ik weet niet hoe goed hij is :sweatdrop

http://www.bol.com/nl/p/acer-aspire-556 ... 011498379/

hoop dat hij un beetje goed is want wil namelijk (als het kan) ook gta 4 op spelen gta 5 gaat niet lukken want die vraagt denk ik wel heel veel en dan moet je een laptop van 1000 euro kopen en dat gaat hem niet lukken xD maar zal de sims 4 het wel aankunnen?? :woot

alvast bedankt!!
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: weet iemand een laptop

Ik zou geen Acer laptop kopen. Zelf heb ik slechte ervaringen met Acer en Sims 3. In het begin werkte de sims goed, maar het werd steeds slomer en op een gegeven moment viel de hele laptop na 10 minuten uit tijdens het simsen. En later ook als ik niet aan het simsen was en toen kreeg ik hem niet meer aan :S Na 2 jaar was mijn Acer laptop dus al kapot.

Verder heb ik geen verstand van of De Sims 4 hem aankan, maar ik wou dit toch even melden :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: weet iemand een laptop

^ Ik heb vroeger ook problemen met Acer gehad. Maar dat even terzijde, want de specificaties van de door jouw genoemde laptop zijn ook niet geweldig hoor. De hardware is al oud. (Laptop is van twee jaar geleden. De hardware zal dan nog wel iets ouder zijn.) Voor ditzelfde geld, kun je dus veel beter voor een 'iets minder ogende' laptop gaan die nog niet erg oud is, omdat deze waarschijnlijk toch sneller zal zijn. Zeker ook in games.

Daarnaast is 500 euro ook niet erg veel. Voor De Sims 3 zal het wel genoeg zijn voor gemiddelde settings, maar GTA 4 zal niet gaan, tenzij je misschien alles op laagst zet. Als het aan mij zou liggen zou ik zeggen dat je beter gewoon nog 100 à 150 euro kunt bij sparen, omdat je dan gewoon een betere laptop kunt kopen en ik weet ook haast wel zeker dat je daar geen spijt van zult krijgen. Dan kun je bijvoorbeeld voor de Dell Inspiron 15r SE gaan. Deze laptop is voor 600 euro veruit de beste laptop die je kunt krijgen en dan kun je er vaak nog wel +/- 50 euro korting op krijgen

Maar goed, als je toch een laptop van 500 euro wilt, zijn er eigenlijk maar weinig keuzes, omdat er in die prijsrange eigenlijk alleen maar laptops zonder een echt goede videokaart zijn. Voor zover ik zie is je beste en vrijwel enige keuze dus ook de MSI CX61 ONE-252NL of, als je iets anders kunt vinden, iets met als videokaart de 630M, 635M of iets vergelijkbaars.

V Zo kunnen we over zowat elk merk wel wat zeggen, maar over het algemeen gezien zijn Packerd Bell en moederbedrijf Acer de twee slechte bedrijven qua bouwkwaliteit en levensduur. Dell is natuurlijk ook nog niet zo goed als Apple wat betreft betrouwbaarheid van de producten, maar toch doet Dell het in die zin wel beter als Acer. ;)
Natuurlijk zijn dit slecht gemiddeldes. De kans dat je geen problemen met Acer hebt en juist wel met Dell kan dus ook zeker voorkomen.

Laatst gewijzigd door Rudy op wo 07 aug 2013, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: weet iemand een laptop

Uhm... Er is toch niks mis met Acer??
Nooit problemen mee gehad, en prima laptoppie.
Ik heb wel slechte ervaringen met Dell (en veel mensen die ik ken ook).

En idd is 500 euro misschien iets te weinig voor de Sims 3.
Mijne was 700 eurokes maar was weekaanbieding voor 600 euro. (Ge moet er iets voor over hebben hè :))

In ieder geval, ik raad dan (ook al heb ik het niet zo op Dell) toch die Dell aan die Rudy genoemd heeft.
Want ik kan geen goede laptop vinden van rond de 500 euro... Of ik zoek niet goed :sweatdrop

Ik wens je heel veel succes (en plezier :swing haha) met het zoeken naar je gewenste laptop :D
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: weet iemand een laptop

dankjewel voor de reacties maar mijn ouders zijn zo zeurderig die vinden heel snel iets duur voor een laptop :s
maar ik kan dan wel op marktplaats kijken ofzo :) en dell is niks mis mee hoor want ik heb nu een dell pc en die is gewoon kei goed sims 3 alle uitbreidingen en hoog en gta 4 hoog :D
Gebruikersavatar
Motherlode
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
za 26 feb 2011, 12:58

Re: weet iemand een laptop

Je zou inderdaad beter doorsparen om een duurdere laptop te kunnen kopen, heb ik ook gedaan. De mijne heeft €899, is een Acer Aspire V3-571 met een i7 en GT 640M. Ik kan uiteraard de Sims 3 vlot spelen met alle settings op hoog, hetzelfde geldt voor GTA 4. Ik ben best wel tevreden met mijn Acer, heb het al een jaar en nog steeds geen problemen (nuja, ik ken er ook wel wat van dus ik onderhoud hem goed).

Mijn beste gok is eenerzijds kijken voor een laptop met een Intel processor, zelfs de traagste Intel processor is bij het gamen meestal sneller dan een AMD. Een core I3 met bijvoorbeeld een GT 630M zou voldoende zijn om De Sims 3 te draaien.
Anderzijds zit je dan wel met een beperkt budget. Vind je geen laptop met een Intel Core I en een redelijke grafische kaart, dan kan je wél gaan kijken naar AMD aangezien hun geïntegreerde kaarten vlotter gamen dan die van Intel (maar dan zal GTA 4 wellicht niet soepel lopen omdat dat een sterke processor vereist).

Deze is wel goed: http://www.medion.com/nl/prod/MEDION%C2 ... 30015403A1 (ps: Medion is ook niet erg slecht hoor, heb daar al veel goeie dingen van gehoord)
Aangezien ik van België kom toon ik ook maar laptops die ik vind op Belgische sites (je kan ze dan gewoon in Nederland opzoeken):
http://www.vandenborre.be/laptop-pc-mac ... a-c850-1fg (de vorige is wel véél beter dan deze)

Hopelijk heb ik kunnen helpen, als je nog vragen hebt stel ze gerust!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: weet iemand een laptop

Ik heb een I5 laptop en had wat probleempjes met alle spellen op mijn laptop, het spel werkte wel alleen werd soms langzaam bij CAS enzo, inmiddels wat instellingen veranderd in mijn sims en kan nu perfect spellen!

Weergave- en sorteeropties