Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

sims 3 zit soms vast

hey

mijn sims 3 spel zit soms vast, nu werkt het weer maar ik ben bang dat het weer zal terugkomen, zoals de vorige keren.
iedere 20 sec. (ofzo ) zit mijn spel dan een paar sec. vast. dat is echt super irritand.
nu wil ik ook graag nieuwe uitbreidingspakketen bestellen, maar dan wil ik eerst zeker zijn dat het niet terug zal vastzitten
weet iemand hoe dit komt ?
hebben jullie dit al gehad ?

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: sims 3 zit soms vast

Ik heb soms ook wel eens dat mijn sims eens vast zit voor 5 tot 20 seconden. Meestal klik ik op pauze en wacht af. Meestal werkt het dan (na even wachten weer)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: sims 3 zit soms vast

Ik heb dat ook gehad en werd er op den duur zo klaar mee dat ik alles verwijderd had en opnieuw (dit keer op volgorde) geïnstalleerd heb. Dat heeft geholpen. Maar het komt heel af en toe nog wel eens voor, vooral als ik lang gespeeld heb of hem even te lang op pauze gehad heb. Voor de rest eigenlijk niet meer gehad.

Het is inderdaad wel iets, denk ik van instellingen (grafisch) en het vermogen van jou computer om alles snel in te laden. De meer (dus hoe langer) je met een familie gespeeld hebt, des te meer moet er natuurlijk aangepast en gewijzigd worden.
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: sims 3 zit soms vast

dankje voor de reacties.
goh ik ken daar eigenlijk allemaal niet zoveel van :)
maar we hebben deze laptop speciaal gekocht voor de sims, de pc winkel zei dat deze laptop daar geschikt voor is, dus denk ik niet dat daar het probleem aanlicht.
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: sims 3 zit soms vast

Slimpie Roel schreef:Ik weet niet wat voor een computer je hebt, maar als je de instellingen te hoog zet, loopt het spel (tenminste bij mij) veel vast ;)
klinkt misschien dom maar hoe kun je de instellingen lager zetten ?
Lisa 5
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 jul 2013, 21:09

Re: sims 3 zit soms vast

Slimpie Roel schreef:Linksonder staat een soort knop. Daar klik je op en dan kies je voor opties. En dan kan je de opties veranderen ;)
dankje !
ik ga het meteen eens proberen

Weergave- en sorteeropties