Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Sweethart
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 14:14

Nieuwe laptop sims 3

Hallo ik weet niet zeker of ik dit hier mag plaatsen zo nee sorry dan :$
Ik heb nu een asus laptop ik kan er alle simsen op hebben en spelen maar hij gaat redelijk langzaam.
Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe laptop van maximaal 1000 euro.
Ik had er een gevonden maar ik weet dus niet of deze geschikt is.
Hij kost bij wehkamp 889 euro

Asus S550CB-CJ087H 15,6 inch touchscreen laptop


Harde schijf (Gb): 1000
Intern geheugen (in GB): 8
Videokaart type: NVIDIA GeForce GT 740M
Beeldschermgrootte (inch): 15,6
Type processor: Intel Core i5
Touchscreen
Bedien Windows 8 met alle gemak door het 15.6 inch touchscreen. Ook dankzij de snelle NVIDIA GeForce GT produceert de ultrabook scherpe, snelle beelden.

Connecties
Altijd online dankzij ingebouwde Wi-Fi. Ook speel je video's eenvoudig af op je HDTV door gebruikmaking van de ingebouwde HDMI-poort of je sluit apparatuur aan via de USB poorten.


Specificaties:

Systeemkenmerken
- Besturingssysteem: Windows 8
- Processor: Intel Core i5-3337U
- Chipset: Intel HM76

Geheugen
- Geheugen: 8 GB DDR3

Opslag
- Harde schijf: 1 TB, 5400 rpm, 24 GB SSD
- Super Multi 8X met Double Layer

Display
- Scherm: 15.6 inch LED backlit TFT HD LCD Display
- Resolutie 1366 x 768
- Video: NVIDIA GeForce GT 740M

Aansluitingsmogelijkheden
- USB 2.0 2x
- USB 3.0 / 2.0
- Kaartlezer SD
- RJ 45
- VGA poort (D-Sub)
- HDMI
- Hoofdtelefoon-uit (S/PDIF)

Multimedia- en invoerapparaten
- Sonic Master
- HD web camera

Communicatie
- Netwerkinterface: Geïntegreerd 10/100/1000 Ethernet LAN
- Draadloos: 802.11n
- Bluetooth
- Integrated V.92 MDC Fax/Modem met AC-Link

Software
- Nuance PDF
- Office 2010 Starter, voorgeïnstalleerd
- Trend Micro Titanium 2011, 30 dagen trial
- Power2Go
- Windows Live3 package & toolbar
- Google package & toolbar
- GamePark Console
- Syncables Destkop SE

Afmetingen en gewicht
- Afmetingen: 38 x 26.6 x 2.10 cm
- Gewicht: 2.65 kg
Weet iemand of deze laptop geschikt is voor alle sims 3e?
En heeft iemand nog andere suggesties van maximaal 1000 euro?

Alvast bedankt :thumbsup
everybody wants to go heaven but no one wants to die
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Nieuwe laptop sims 3

Die laptop is gewoon geschikt voor De Sims 3 op (waarschijnlijk) hoogste settings. (Videokaart is goed, processor iets minder, maar ook nog wel goed genoeg) Verder kan ik wel suggesties geven, maar deze laptop heeft een touchscreen, dus ik weet ik of je dit perse wilt, of dat je ook een laptop zonder goed genoeg vindt. Zonder touchscreen zou je in ieder geval wel een betere processor en videokaart kunnen nemen.

Overigens kun je die laptop goedkoper krijgen. Kijk hier maar eens voor een prijsoverzichtje.
Gebruikersavatar
Sweethart
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 14:14

Re: Nieuwe laptop sims 3

Heel erg bedankt:) en het gaat me helemaal niet om de touchscreen dus een laptop zonder vind Ik ook goed:)
everybody wants to go heaven but no one wants to die
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Nieuwe laptop sims 3

Hij is niet per se slecht, maar eerlijk gezegd, voor die prijs, ook niet echt goed. Ik heb drie laptops die ieder echter wel iets duurder zijn, maar dan kun je TS3 tenminste wel op hoogste settings spelen en TS4 denk ik ook wel medium/hoog. (Wat je overigens niet op die laptop van jou kan. (Medium waarschijnlijk bij TS3))

Inspiron 15R - €599 (-€50)
Inspiron 15R SE - €579 (-€50)
MSI classic cx70 - €545
(De dells hebben beiden kortingscodes voor €50 korting. Zie hier.)
Edit: Voor de 15R SE moet je wel minstens de duurdere laptop van €599 pakken om de kortingsbon te kunnen gebruiken.

Persoonlijk zou ik voor de eerste gaan. Dan kan ik je in ieder geval verzekeren dat je van die 50 euro meer geen spijt gaat krijgen. Zeker niet met TS4 voor de deur. ;)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Nieuwe laptop sims 3

oke, maar ik zat zo te kijken en die hp van mij die heeft volgensmij een betere videokaart dan de mijne en mijne is geforce gt220 en die kan al alles op hoog spelen :?

die eerste van dell is idd heel erg mooi maar mijn ouders moeten het kopen en mijn ouders zitten dan waarschijnlijk te zeuren dat het te duur is.. :|

maar is de processor van de hp laptop wel goed?

alvast heel erg bedankt voor je hulp! :thumbsup
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Nieuwe laptop sims 3

Hij is wel iets beter (, maar dan ook maar iets), want met de benchmarks van deze videokaart kom je nou ook weer niet zo heel erg hoog. De kaart is slechter dan een Intel HD 4000 die TS3 op medium/hoog kan spelen. Passmark scores 402 vs 360. Intel HD 400 heeft zal al 460 en die kun je in veel goedkopere laptops al vinden. (De 8730m/7730m zal wel in de 1400 liggen.) Misschien omdat de schermresolutie niet hoog is, maar meer zou ik er ook niet van kunnen maken. Processor kan ermee door, maar is ook niet echt geweldig. Ik zou gewoon even aan je ouders vragen wat ze maximaal willen uitgeven. (Kun je dat mij ook even laten weten, dan kan ik je nog helpen met zoeken. Immers weet ik wel vrij zeker dat je voor 500 beter kan krijgen.) Verder zou je nog kunnen overwegen om die 50 euro gewoon zelf uit te geven, want nogmaals ga je daar zeker geen spijt van krijgen. Die Dells zijn normaliter zo'n beetje het beste wat je voor die prijs kan krijgen. Echt waar. ;)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Nieuwe laptop sims 3

Met kortingcodes is het overigens maar 50 euro meer, maar als je dat niet wilt uitgeven, dan respecteer ik dat zeker. :D
Hier dus een aantal laptops binnen je budget:

- HP pavilion 17-e062sd - €489,- (Aardige quad core processor met een decente videokaart.)
- Asus r510cc-xx460h - €519 (Iets betere videokaart voor iets meer geld. Processor iets minder. Deze is wel te duur maar ook wel beter dan de rest. )
- MSI classic cr70-2m-066nl - €496 (Een van de weinige laptops met een Intel Haswell (4e generatie) processor, met zowel een flink verbeterde processor als videokaart. Benchmarks heb ik helaas nog niet echt veel kunnen vinden.)[/url]
- MSI classic cr61-2m-211nl - €476 ( Zelfde specificaties als de andere MSI, alleen een wat kleiner scherm. (15,6" vs 17,3"))
- Toshiba Sattellite pro c50-a-1j2 - €500 (Wederom een Intel processor, maar nu een Ivy-bridge (3e generatie). Hierdoor is de videokaart wel iets minder dan de HD 4400, maar daarvoor krijg je dan wel een flink snellere processor. (De snelste binnen deze line-up))

Veel meer is er niet echt. Zelf denk ik dat de eerste het beste is voor je, maar de verschillen zijn nou ook weer niet zo groot onderling. Kijk dus maar of het iets is. ;)

V Fijn! :knuffel

Laatst gewijzigd door Rudy op wo 20 nov 2013, 19:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties