Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

annemiek9
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 08 nov 2012, 15:03

Koopmodus wil niet openen na inbreken

Ik heb gister een inbreker op mijn eiland gehad. Politie gebeld, alleen inbreker ontsnapt.
Politie kwam, dus alles af gehandeld. Nu het volgende probleem... Ik kan niks meer bouwen of kopen op mijn woonkavel en kan de stad ook niet bewerken. Cheats heb ik geprobeerd, politie al een aantal keer laten komen maar het werkt niet. Heeft iemand een idee hoe ik weer kan bouwen/kopen. Wanneer ik op een resort iets wil kopen kan dit wel.
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Koopmodus wil niet openen na inbreken

Jij had dit probleem al eerder gemeld in een ander topic had ik gezien, maar je zit hier goed voor de problemen.

Ik had dat vage probleem ook gehad op mijn woonboot. De politie was aangekomen met een speedboot en de politie had de inbreker gearresteerd en wilde hem uiteraard plaatsen in de politie wagen die geparkeerd stond in de stad, maar mijn woonboot was gekoppeld aan een kleine eiland. Dus de politie kon hem uiteraard niet plaatsen in de politie wagen dus zo is er een bug ontstaan en hij is, ondertussen automatisch opgelost.
Jouw moeilijkheid in het spel is iets anders, maar misschien kan hij automatisch opgelost worden, omdat het even verwerkt moet worden zo niet, dan kan je de resetsim code gebruiken hopelijk wordt het snel opgelost. :)

Als het echt niet opgelost is wil je het dan even melden. :knuffel

Laatst gewijzigd door Ray op di 16 jul 2013, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.

annemiek9
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 08 nov 2012, 15:03

Re: Koopmodus wil niet openen na inbreken

Sorry, wist niet precies waar ik dit bericht moest plaatsen.

Bedankt voor reactie. Ik heb al mijn sims dood laten gaan. Toen ik met andere familie wilde wonen gebeurde het zelfde. Dus ga ik maar niet meer op dat eiland wonen.

Weergave- en sorteeropties