Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

coksieboksie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 20:26

Is deze computer geschikt?

Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik dit bericht in de juiste categorie zet.. Anders sorry!

Ik speel al jaren Sims, maar helaas werkt het spel niet (meer) op mijn Macbook. Ik ben een van de velen die last heeft van de technische mankementen tussen EA en Mac.

Omdat ik mijn Macbook veel gebruik voor mijn werk, wil ik mezelf een groot plezier doen en een desktop aanschaffen speciaal voor de Sims 3 alleen. Omdat echt puur alleen het spel erop komt, vind ik XP of Vista ofzo, helemaal prima.

Mijn oog viel op deze: http://www.delta-hardware.nl/index.php? ... uct_id=358 die ik wil upgraden met extra ruimte en 4GB RAM.

Gaat het spel het hierop doen? Na al die jaren ben ik nog steeds een technische minkukel, dus ik durf hem niet zomaar te kopen.

Jullie hulp wordt echt heel erg gewaardeerd! Geniet van jullie weekend en het lekkere weer nog!
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Is deze computer geschikt?

Kijk even op deze site:http://www.pinguintech.nl/simclopedie/s ... vereisten/ hier vind je een lijst van de minimale systeemvereisten, maar ook de ideale systeemvereisten.

Deze site heeft mij geholpen voor de aanschaf van een nieuwe laptop! :woot
Succes ermee! :knuffel

oja... nog een hint! neem geen Windows Vista, dat echt een ramp met de Sims, spreek uit ervaring!
Een dag zonder Sims is.....
coksieboksie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 20:26

Re: Is deze computer geschikt?

Ha Evelien!

Dankjewel! Die site heb ik inderdaad bij de hand gehouden en is ook mijn bron van informatie.
En ja, heb je zo'n last van Windows Vista gehad? Wat er gebeurde er zoal?

Dank nogmaals!!
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Is deze computer geschikt?

oef Vista was echt een drama. Soms kon ik nog geen 2 minuten spelen of het spel liep vast.
Of erger, dan knalde het spel eruit en startte de computer zichzelf opnieuw op....

Toen ik windows 7 erop zetten had ik nergens geen last meer van. Ik denk dat het komt dat vista een erg zwaar besturingssysteem is en te veel op de achter grond alles controleert.
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Is deze computer geschikt?

Persoonlijk heb ik ook liever windows 7, en op enkele bugs na, gaat het spel vrij goed.
Let ook op de minimumvereisten van je spellen, die je op de achterkant van je doosjes kan terugvinden. Een goede videokaart en voldoende ruimte op de harde schijf zijn denk ik de belangrijkste zaken voor een computer waarop de sims gespeeld wordt.
Succes! ;)

Weergave- en sorteeropties