Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

raydi
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 04 jul 2013, 16:03

Beeld na openen stad niet goed

Hoi!

Ik heb mij op dit forum aangemeld, omdat ik met een probleempje zit.
Een paar dagen geleden heb ik mijn laptop even gereset. Voor ik dit had gedaan, had ik hier al sims 3 op staan met een aantal uitbreidingspakketten. Dit werkte toen gewoon naar behoren.

Na het resetten heb ik Sims 3, Sims 3 Ambities en Sims 3 Beestenboel opnieuw geïnstalleerd (dit keer zonder Studentenleven en Seizoenen) maar het beeld wilt maar niet goed komen.
In principe is alles goed geïnstalleerd, het spel start normaal op tot ik een stad heb uitgekozen. Vanaf dat moment wordt het landschap helemaal blauw, of flikkert het, en zie je alleen het menu linksonder gewoon goed in beeld staan.

Ik heb mijn videokaart al ge-update, dus heeft iemand misschien verder nog een idee wat het kan zijn?

Waarschuwing: Deze game herkent jouw hardware niet, het is mogelijk dat je je instellingen manueel moet aanpassen.
Waarschuwing: Videokaart niet herkend. We kunnen je videokaart niet vinden in onze database


Bovenstaand zijn de waarschuwingen die ik kreeg bij de eerste keer opstarten. Heel raar, aangezien het spel het wel gewoon deed voordat ik de laptop had gereset.

Iemand die dit probleem herkent of weet wat ik er aan kan doen?

* Moet er nog bij zeggen dat er eerst windows 7 op deze laptop stond, en dit nu windows 8 is.
raydi
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
do 04 jul 2013, 16:03

Re: Beeld na openen stad niet goed

Het beeld was bij mij wel heel raar, maar ik heb het alweer opgelost haha.
Ik heb de sims Exotisch Eiland geïnstalleerd, en wonder boven wonder werkt het nu wel gewoon goed. Behalve dat het spel na een tijdje opeens uitvalt uit het niets, maar goed daar valt nog mee te leven xD

Weergave- en sorteeropties