Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Sims doet niets meer

Nu ik eindelijk weer tijd heb gevonden om sims te spelen heb ik een probleem: sims doet het niet meer! Ik ben al twee avonden bezig geweest om alles weer goed te krijgen maar het lukt voor geen meter.

Ik ben eerst begonnen met de taal van Nederlands in Engels te veranderen. De basisgame opnieuw geïnstalleerd, en de rest van de uitbreidingen en accessoirespakketten heb ik met regedit in Engels veranderd (en_US). Toen heb ik het spel zonder downloads en families gedraaid en ging het helemaal goed. Maar, dat wilde ik er natuurlijk wel weer in.

Wat ik heb gedaan is dat ik alle sims3packs weer in de downloads-map heb gezet bij mijn documenten en de launcher alles heb laten installeren. Dit ging verder goed en het spel werkte gewoon inclusief de downloads.

Toen heb ik maar eens gekeken naar mijn packages. Na een tijdje kwam ik erachter dat ik nog steeds de 'oude' manier gebruikte van packages installeren - via program files. Dus met behulp van een guide op modthesims maar snel alles goed verwijderd daar en alles in mijn documenten gezet, nadat ik met Delphy's sims3dashboard alle corrupte bestanden eruit gegooid had.

Terwijl ik dit gedaan heb heb ik een aantal keren gewoon niet het spel op kunnen starten. Ik kwam tot de launcher en daarna kreeg ik een zwart beeld met een 'ladende' (?) cursor wat nooit weg zou gaan. Via program files -> ... -> game -> bin -> sims3 toepassing werkte het wel.

Nu ik alles gedaan heb kan ik niet meer de launcher opstarten (ik krijg gewoon geen launcher, hoe vaak ik er op klik. Alsof ik dat nooit gedaan heb.) en via de sims3 toepassing onder game -> bin krijg ik het eeuwige zwarte beeld met de ladende cursor.

Hulp zou heel fijn zijn!
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Sims doet niets meer

Dit probleem heb ik ook sinds ik de laatste update heb gedownload. De sims start gewoon op via de launcher maar dan krijg ik ook dat laad tekentje, als ik via taakbeheer kijk dan staat er dat mijn sims niet reageert...
Love your life
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Sims doet niets meer

Zou de locatie waar jullie sims spellen staan ermee te maken kunnen hebben? De mijne staan namelijk in andere map op een andere plaats dan bijvoorbeeld wat jij aangeeft Dotted.

Zover ik weet kan ik mijn sims nog altijd opstarten. Heb gisteren tot vanochtend nog gespeeld. Merkte wel dat het stotterend ging en dat mijn sims weer door de vloer zakken en dergelijke (iets waar ik in het verleden ook last van had en eindelijk opgelost had...) Zal zo eens kijken of er mogelijk een antwoord is, ondanks dat ik het probleem niet heb, misschien komen we er met zijn allen toch uit.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Sims doet niets meer

Volgens mij heb je hetzelfde probleem zoals wij al aangegeven hebben in dit topic: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=16225

Het lijkt aan de laatste patch te liggen.
@simsGandr de locatie van de sims spellen heeft er niks mee te maken. Ik heb de sims al ondertussen 2 jaar geïnstalleerd op mn laptop, zonder ze ooit ook maar te verwijderen en opnieuw te installeren, en heb nooit problemen gehad.

Weergave- en sorteeropties