Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

pineapple101
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 03 aug 2011, 15:12

Welke Macbook pro voor de sims?

Hallo dames en heren van dit gezellige forum!

Kan iemand mij misschien helpen? Ik ga voor mijn studie een Macbook pro aanschaffen. Ik ben er al uit dat ik er eentje zonder retina wil omdat ik er afgezien studeren ook de sims op wil spelen. Ik heb alle uitbreidingen en die gaan er dus allemaal op. Ik ben nu alleen nog aan het twijfelen of ik de goedkopere (1155,55 met studentenkorting) of de duurdere (1437.48) zal nemen. De duurdere heeft 8 GB RAM en 750 GB harde schijf en de goedkopere 4 GB RAM en 500 GB harde schijf. De Turbo Boost (???) is bij de duurdere 3,6 GHZ en de goedkopere 3,1 GHZ. IS er nou heel veel verschil tussen de twee laptops? Het scheelt namelijk wel veel geld en ja een student zit altijd krap bij kas! Zelf ben ik niet heel erg technisch aangelegd dus ik ben al blij met een heel klein beetje hulp!

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Groetjes!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welke Macbook pro voor de sims?

Met de 'goedkope' (Mac is nooit goedkoop) MacBook pro kun je makkelijk al Sims Spelen. Welke video kaart zit er in ? Maar als het 'maar' rond de 300 euro scheelt zou ik de duurdere als nog nemen. Ook kun je als student nog korting krijgen als je het bij een iCenter of iets haalt. Een speciale apple store dus (Kan ook een retailer zijn) als jij je studenten pas laat zien kan je 20% korting krijgen als het echt voor je studie is. Maar als je krap bij kas zit zou ik gewoon een Windows laptop halen, werken net zo goed als een Mac :)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Welke Macbook pro voor de sims?

ik denk dat de (goedkopere, wat je goedkoop noemt) ook kan want mijn pc heeft die specs ook en de sims 3 kan het gewoon allemaal aan maar denk eraan de sims 4 komt in 2014 uit en misschien heeft die wel zwaardere specs..
pineapple101
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 03 aug 2011, 15:12

Re: Welke Macbook pro voor de sims?

Heel erg bedankt voor de hulp, klinkt raar maar ben al wat wijzer geworden. Ik had er bijvoorbeeld totaal geen rekening gehouden dat sims 4 binnekort (naja 2014) uitkomt. Ik heb al een sony vaio laptop maar die is voor de sims niet geweldig (loopt snel vast en kan ondanks de goede videokaart niet tegen randscrollen als je bij de kaart zit. Helaas anders want ik blijf hem zeker houden van sims 2, die doet het namelijk wel goed). Tja je moet ondanks de studie toch af en toe de verslaving in stand houden :) Heel erg bedankt!
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Welke Macbook pro voor de sims?

Kan een macbook pro 13 inch uit 2010 de sims 3 afspelen? En met een paar uitbreidingen? (Niet de zwaarste uitbreidingen)


P.s ik heb hem hier geplaatst omdat je dadelijk weer een topic krijgt voor 1 vraagje.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Welke Macbook pro voor de sims?

Oke bedankt en ik hoef niet bv. De gedetaileerde kavels op 5 ofzo dat boeit me niet en ik wil iets van 4 uitbreidingen. Phoe ben ik weer opgelucht. Alleen wil ik nog weten of de sims 4 erop kan maar dat weet niemand. ;)

Weergave- en sorteeropties