Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
tinkerbelletje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
wo 29 mei 2013, 23:17

bekijk het logboek voor meer informatie...

sorry als het verkeerd staat !

ik heb sinds een jaar een laptop waar ik sims op heb maar nu heeft mijn zus mijn oude computer overgenomen. ik heb op dezelfde computer altijd al sims gehad en altijd geweldig gewerkt maar sinds zij de sims wil spelen op deze computer opent het startscherm steeds met volgende tekst:
er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. bekijk het logboek voor meer details.
ik weet in hemelsnaam al niet waar dat logboek zich bevind en ik zag op andere forums dat je dan alles eens moest verwijderen en terug instaleren maar dit heb ik al 3x gedaan en het blijft zo
ik ben ten einde raad. er is niets met die computer gebeurt waardoor je zou kunnen zeggen: ' ja het kan dat de sims niet meer werken''.
kan iemand me helpen?
ik ben ik :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: bekijk het logboek voor meer informatie...

Het Logboek kan je als volgt vinden:

Je opent het schermpje dat onder je windows knop zit.
Daar typ je onderin in het zoekbalkje Logboek
Als ik me niet vergis krijg je twee opties, te weten: Gebeurtenislogboeken weergeven
Locatieactiviteit weergeven
Kies Gebeurtenislogboeken weergeven en wacht even tot je computer alle gebeurtenissen ingeladen heeft. Daar kan je dan alle waarschuwingen zien waar je computer problemen mee heeft gehad. Met datum en alles erbij. Nu is het te hopen dat het je ook duidelijkheid geeft.

Weergave- en sorteeropties