Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Savegames laden niet

Mijn moeder heeft een heel vervelend probleem met het laden van savegames. Eerst lijkt alles gewoon goed te gaan, maar dan blijft het groene laadbalkje heel lang net onder de helft stan. En dan komt er in beeld "Er heeft zich een ernstige fout voorgedaan tijdens het laden van Riverview.sims3. Wij raden sterk aan de applicatie opnieuw te starten."
Ik speel op dezelfde laptop met dezelfde instellingen en ik heb dat zelden. Ze heeft geen downloads (alleen Riverview), en maar 4 uitbreidingspakketten.
Heeft iemand misschien enig idee hoe ze het kan oplossen?
RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Re: Savegames laden niet

Waarschijnlijk heb je een zo geheten "corrupte save game." Helaas is hier vrijwel niks aan te doen, ikzelf heb deze foutmelding ook in het verleden gehad, helaas kan je er niks aan doen. Het enige wat ik je kan adviseren is het volgende;

Heb je al eens deze bestanden verwijdert?
CASPartCache.package, compositorCache.package, scriptCache.package, simCompositorCache.package en socialCache.package

Deze bestanden zijn in de volgende map te vinden; Electronic Arts / De Sims 3 ( GEBRUIK DAN DE ZOEK OPTIES OM DE BESTANDEN TE VINDEN.)

Probeer hierna je save game nog eens te laden. Mocht dat niet helpen dan adviseer ik je de volgende stap uit te voeren;

Verwijder je "corrupte save game."

Electronic Arts / De Sims 3 / Saves

Verwijder vervolgens daarna de save game die niet laad. ( DEZE STAP ALLEEN UITVOEREN ALS DE BOVENSTAANDE INSTRUCTIES NIET GEHOLPEN HEBBEN. )

Ik hoop dat je save game het weer doet na de bovenste stap! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Savegames laden niet

Ik heb het in het verleden gehad, EA games gebeld ervoor omdat ik op het internet er niets over kon vinden. Zij hebben me toen door een aantal handelingen geloodst (Bijna gelijk aan bovenstaande) en dat heeft bij mij uitstekend geholpen. Er is dus wel iets aan te doen, alleen je moet wel weten exact wat en waar je de bestanden vinden kan die je moet wissen. Ik werk niet met een laptop en persoonlijk blijf ik daar dan ook wel mijlen van verwijderd. Mijn idee is, als van Redhawk de oplossingen niet helpen, probeer eens EA games zelf.
RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Re: Savegames laden niet

Ik denk als je deze stap uitvoert dat je probleem dan wel verholpen is. Tevens raad ik het je wel sterk af om Electronic Arts te bellen aangezien de wachttijd ongeveer 20 tot 30 minuten bedraagt, en vergeet niet je betaald € 0,20 cent per minuut. Ik adviseer daarom gewoon via de mail contact op te nemen meestal heb je dan binnen 24 uur antwoord op je vraag met de desbetreffende instructies om het probleem te verhelpen.
RedHawk504 schreef: Heb je al eens deze bestanden verwijdert?
CASPartCache.package, compositorCache.package, scriptCache.package, simCompositorCache.package en socialCache.package
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties