Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Christophe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 23 feb 2013, 21:15

Harde schijf

Hallo

Ik heb natuurlijk ook de sims 3 en heb ondertussen 3 uitbreidingspakketten. Ik heb wel een probleem want mijn computer gaat echt super traag dus had ik gedacht om mijn sims 3 en mijn 3 uitbreidingspakketten op een externe harde schijf te kopiëren. Zou dit lukken zodat er meer plaats op mijn computer zou vrijkomen en kan ik dan gewoon de sims spelen als ik die harde schijf zou aansluiten. Maar wat voor harde schijf is dan de beste ? Ik hoop dat er alvast iemand zal reageren om mij uit de nood te helpen ! :)

Groetjes
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Harde schijf

Hei,

Ik heb denk ik ook hetzelfde probleem, maar ben toch gegaan voor een nieuwe laptop aangezien de videokaart en de processor volgens mij een klein beetje outdated zijn. Nu is dus het probleem dat de laptop waar ik een oogje op heb ook maar 500 GB geheugen heeft op de harde schijf.
In mijn topic waar ik dus vraag om tips voor het uitzoeken van een laptop reageerde iemand die zei dat hij/zij idd een externe harde schijf had gekocht van twee TB. Dus ben zelf van plan dat ook te doen. Denk alleen niet dat je de helft van de games op een externe harde schijf kan zetten en de andere helft op je pc. Dus waarschijnlijk is een externe harde schijf met aardig wat geheugen wel aan te raden (en zo heel duur zijn ze trouwens niet meer).
Het enige probleem is dat mijn ouders wat nare herinneringen hebben aan externe harde schijven. En je kan dus altijd het risico lopen dat je externe harde schijf een keertje niet mee wilt werken. Dan zou je dus niet meer kunnen spelen en moet je misschien alles weer opnieuw installeren. Een tip is dus wel om een backup te maken van je saves en downloads op je pc.
En op dit moment zou ik eigenlijk nog geen aanraders hebben qua externe harde schijven. Of überhaupt merken.
Ik hoop dat dit je een beetje verder weg helpt.
Oh hier is trouwens het topic. Ik had het over de reactie van Simhorselady ;).http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=15869

V ik denk juist dat je de spellen niet kunt splitsen ;)

Laatst gewijzigd door Yolo op ma 13 mei 2013, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Christophe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 23 feb 2013, 21:15

Re: Harde schijf

Hallo

Alvast bedankt voor de goede raad !!!
Ik denk dat ik een harde schijf zal kopen van ongeveer 1Tb en kijken als daar alles opkan. Zo niet kan ik de helft op mijn pc zetten en de helft op mijn harde schijf zetten zoals jij als had gezegd.

bedankt hé !!
Christophe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 23 feb 2013, 21:15

Re: Harde schijf

Hallo

Ik heb nog een vraagje :) Heeft er iemand ongeveer een idee hoeveel Gb of Tb een sims 3 spel bevat + 3 uitbreidingspakketten? Misschien dat iemand dat weet :)

Groetjes

Weergave- en sorteeropties