Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Spel in het engels [opgelost]

Ik wil graag mijn spel in het Engels, maar als ik een nieuwe uitbreiding koop krijg ik geen optie om de taal te selecteren.
Op de officiële site hebben ze het er over dat je die optie krijgt als je het basisspel installeert. Betekent dat dan dat ik mijn basisspel opnieuw moet installeren? En hoe moet het dan met de uitbreidingen en accessoireparketten die ik via Origin gekocht heb? Want die wil ik niet kwijt natuurlijk.

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 08 mei 2013, 14:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Spel in het engels

Ja, je moet inderdaad je basisspel dan opnieuw instaleren, en in het begin je taal kiezen.
De uitbereidingen via Origin kan je dan gewoon ook opnieuw instaleren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Spel in het engels

Ok, dan ga ik dat doen. Ook natuurlijk even alles wat ik opgeslagen heb voor mijn 365 dagen een back-up van maken en van mijn downloads. Hoe moet je de spellen die ik via Origin gekocht heb dan installeren opnieuw? Staan ze dan gewoon op mijn spellen?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Spel in het engels

Ok, gelukkig. En bedankt voor je snelle reacties.

Ik heb duidelijkheid.

Ik heb het basisspel geïnstalleerd in het Engels, waarna ik via Origin 70,80,90 stuffpacks en Studententijd geïnstalleerd en nu installeert wereldavonturen ineens weer in het Nederlands Hoe kan dat?
laat maar. De launcher is wel in het Engels gewoon. :slotje

Weergave- en sorteeropties