Ik weet dat hier waarschijnlijk al talloze keren naar gevraagd is, maar ik ga het toch nog een keertje vragen aangezien die voorstellen mij niet echt bevallen.
Mijn vader heeft dus de oude laptop van mijn moeder gekregen, maar die is al aardig oud en wil dus nu ook niet meer opstarten. Ik heb mijn laptop al een a twee jaartjes nog best wel jong dus, maar ik merk dat de sims 3 spelen soms toch echt enorm veel van mijn laptop vraagt. Zo wordt hij enorm heet en maakt veel lawaai (waar mijn broer altijd over klaagt). Mijn vaders laptop is dus nu dood. En ik zei voor de grap dat hij die van mij wel mocht en dan zou ik kijken voor een nieuwe aangezien ik al een langere periode aan het kijken ben voor een nieuwe laptop. Op dit moment heb ik nog geen budget. Mijn vader zei alleen dat ik maar eventjes moest kijken of ik iets zou zien en dan zouden we nog wel een deal maken. Ik heb zelf al rond de 200 euro gespaard. Dus ik heb zo'n vermoeden dat het budget rond de 600/700 euro zit.
Nu wilde ik dus aan jullie vragen of jullie misschien zelf een goede laptop gevonden hebben van deze prijsklasse. Ik wil namelijk niet over een jaartje alweer zeuren dat mijn laptop het niet meer aankan.
Het liefste wil ik de sims op de hoogste resoluties hebben. (En het liefst de kwaliteit van Big Mamma of ABC'tje). Als het echter te duur wordt dan sta ik misschien toch wel open voor een pc.
En dan had ik ook nog de vraag welke grafische kaart dan goed zal werken. Weet niet welke ik heb, maar ik weet wel dat ik de vacht van de huisdieren niet kan zien en dat zou ik eigenlijk wel graag willen. Ik hoop niet dat dit teveel gevraagd is

Ik ga nu maar weer verder met leren.
Gr. Yolo