Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Origin

Weet niet of de vraag hier hoort of dat deze al eerder gesteld is maar....ik speel sims 3 weer een tijdje met alle uitbreidingen tot en met showtime en alle accessoires tot en met badkamer. Heb weinig last van bugs enzo (gelukkig). Ik heb me echter nog nooit aangemeld bij origin (vind dat dus overbodig) maar als ik kijk op internet voor info over de sims staat telkens dat je origin nodig hebt om te spelen: nu dus de vraag: waarom? Ik heb het niet en speel zonder problemen, kan iemand mij overtuigen om het toch te gaan installeren ( wat zijn de voordelen) want ik hoef niet met showtime te simporten en ik koop alleen via de winkel ( wil het product zien voor ik het koop) . Dus om het kort te maken: waarom zou ik me moeten registreren bij origin?
Hakkelaar
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Origin

Je hebt het volgens mij nodig om je spel te updaten, althans, registreren op Origin..? Voor het updaten heb je het volgens mij niet nodig..

Registreren levert je ook inderdaad voordelen op zoals Ans zegt, je kan je spellen dan nog altijd spelen en je hoeft niet eens in te loggen als je geen SimPort wil :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Origin

Volgens mij gaat het updaten wel via origin. Zo wordt de update naar mijn weten altijd binnen gehaald.

Het is handig om je spellen te registreren voor ALS (zegt niet dat het hoeft te gebeuren) je je spellen kwijt raakt. Zo heb je je exemplaar altijd nog in een digitale versie en kun je het spel downloaden wanneer en waar je maar wilt. :)
RedHawk504
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
vr 17 mei 2013, 14:46

Re: Origin

Tot heden worden de updates via Origin uitgebracht, je kan de Sims 3 met alle uitbreiding gewoon blijven spelen. Toch raad ik je aan om Origin te downloaden zodat je regelmatig je games kunt bijwerken, dit is bijvoorbeeld handig als je last hebt van bugs of andere foutmeldingen, misschien worden jouw specifieke problemen wel verholpen in de updates.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties