Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Bouw en koopmodus verloopt traag.

Hallo simmers!

Ik heb de orginele sims 3 en alle uitbreidingen. Op deze laptop (goede videokaart en quad core) heb ik vrijwel nooit last gehad met het spelen van de sims. Ik denk dat ik een verkeerde download in mijn spel gezet heb of iets dergelijks, want ineens, uit het niets verloopt de koop en de bouwmodus heel traag. Als ik naar bijvoorbeeld "woonkamer" wil gaan moet ik soms een minuut wachten totdat hij daar is.. Zo is dit ook met de bouwmodus en als ik objecten aan klik. Met de leefmodus loopt alles vloeiend. Weet iemand hoe je foute downloads eruit kan vissen? of staat er ergens een lijst online waar aangegeven staat welke downloads dit probleem veroorzaken? Of ligt het toch aan iets anders?

Alvast bedankt voor het helpen!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Bouw en koopmodus verloopt traag.

Dan kan het zijn dat je iets verkeerds hebt gedownload. Download je wel eens van de uitwisseling van The Sims 3? (niet de Store, maar echt de uitwisseling) Of van TSR?



Van TSR komt meestal troep, sorry dat ik het zeg, maar het is wel zo. Probeer die downloads te verwijdere, waarschijnlijk loopt dan je game we weer prima :)
V
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties