Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Simkikkertje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
di 23 feb 2010, 18:20

Nieuw RAM geheugen plaatsen

Hy!

TS3 draait bij mij nu goed op mijn laptop.Maar... met af en toe wat schokken. Ik gebruik een Game Booster, maar dat is schadelijk voor mijn laptop.

Nu heb ik bij een site "Can You Run It" gekeken. Alles was in orde, mijn videokaart, CPU, CPU speed enz. Het enige wat tegen zit is mijn RAM geheugen.

Sommige zullen nu denken: Hoe kun je nu het geheugen van een laptop uitbreiden? Maar dat is mogelijk!
Ik heb nu 894,7 MB aan RAM geheugen. Als ik er nu een geheugenkaart van 1 GB bij doe, zal dat veel verschillen i.v.m. de schokken?

Ik hoor graag jullie mening!

Simkikkertje :woot
Afbeelding
Simkikkertje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
di 23 feb 2010, 18:20

Re: Nieuw RAM geheugen plaatsen

Aangezien niemand een mening heeft :bored Ben ik 1gb ram voor m'n laptop gaan bijkopen. Ik heb dus nu 2gb ram. En dat maakt echt verschil! Hij is nu veel sneller.

Dus voor mij geen Game Booster en Ram Boosters meer :tongue
Afbeelding
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: Nieuw RAM geheugen plaatsen

Simkikkertje schreef:Aangezien niemand een mening heeft :bored Ben ik 1gb ram voor m'n laptop gaan bijkopen. Ik heb dus nu 2gb ram. En dat maakt echt verschil! Hij is nu veel sneller.

Dus voor mij geen Game Booster en Ram Boosters meer :tongue
Ik wil ook meer RAM!
Ook 1 GB.
Hoe duur is dat?
En hoeveel zou in mijn computer kunnen?
Dit is mijn merk:

Asus Vento A8

P.S Ik ben zondag jarig. en zaterdag vier ik het waarschijnlijk, dus ik wil dit misschien nog als cadeautje vragen.
Ik ben een jongen =)
alfredo22
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
16
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 18:27

Re: Nieuw RAM geheugen plaatsen

@jordoosims

In het topic "videokaart" geef je aan dat je al 2GB hebt op Windows XP 32 bit neem ik aan, en om er dan nog 1GB bij te zetten zal denk ik niet veel helpen,aangezien 2GB voldoende is voor Windows XP 32 bit.
Maar ga anders even naar de winkel waar je hem gekocht hebt , en vraag daar of het zinvol is om er 1GB bij te zetten.
Simkikkertje
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
43
Lid geworden op:
di 23 feb 2010, 18:20

Re: Nieuw RAM geheugen plaatsen

jordoosims schreef:
Simkikkertje schreef:Aangezien niemand een mening heeft :bored Ben ik 1gb ram voor m'n laptop gaan bijkopen. Ik heb dus nu 2gb ram. En dat maakt echt verschil! Hij is nu veel sneller.

Dus voor mij geen Game Booster en Ram Boosters meer :tongue
Ik wil ook meer RAM!
Ook 1 GB.
Hoe duur is dat?
En hoeveel zou in mijn computer kunnen?
Dit is mijn merk:

Asus Vento A8

P.S Ik ben zondag jarig. en zaterdag vier ik het waarschijnlijk, dus ik wil dit misschien nog als cadeautje vragen.
Ik neem aan dat je het over een pc en niet een laptop hebt. Want die van de laptop's zijn veel duurder. https://dynabyte.nl/artikel/7121871c104 ... 2_800_DRAM dit is er een voor een pc. Er zijn er ook goedkopere maar hun kloksnelheid is minder.

Simkikkertje :woot
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties