Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Sims Studententijd wil familie niet meer opstarten...

Heb vanavond de laatste keer opgeslagen om ongeveer tien voor één omdat ik bemerkte dat het allemaal weer wat slomer ging lopen. Maar het opslaan is mogelijk niet helemaal goed gegaan want het duurde ten eerste heel erg lang en uiteindelijk sloot hij dan toch af. Zonder enige vermelding dat er iets fout gegaan was, maar ik ken sims al wat langer en begon wel aan te voelen dat het mogelijk weer mis was.
En jawel, na het herstarten van de computer, startte ik de sims weer op en kreeg toen ik de familie waarmee ik aan het spelen ben aan het inladen was ineens een afsluiting met een klein schermpje dat mij vertelde dat er iets misgegaan was met het programma en dat het afgesloten werd. Daarna vertelde het me dat het zou zoeken naar een oplossing en me zou melden als die er was.

Allemaal leuk en wel, maar ik vrees dat ik wéér opnieuw met een gezin moet gaan beginnen, of is er een oplossing dat ik toch nog verder kan?

Ik heb gekeken in de safe bestanden (daar wordt namelijk meestal aangegeven als hij het niet juist heeft kunnen bewaren) maar daar staat het gezin gewoon zonder extra vermelding in de lijst.

Iemand die mij misschien kan helpen? Ik hoop het. Alvast bedankt! :)