Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Mert
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 06 mar 2013, 15:28

Sims loopt steeds vast!

Hoi, ik speel al heel lang Sims, en sinds vorig jaar Maart heb ik een MacBook pro waar ik nu m'n Sims op speel. Sinds kort loopt mijn Sims steeds vast, gewoon in het spel op een moment loopt hij vast en dan doet -ie niks meer, ook als ik wacht, en het gaat ook niet weg. Kan iemand mij helpen of weet iemand een oplossing? :?
Ladylovesims
Snackventer Snackventer
Berichten:
53
Lid geworden op:
zo 03 feb 2013, 19:07

Re: Sims loopt steeds vast!

ik had dat eerst ook
ik had al mijn save's verwijdert en op nieuw begonnen nu hapert hij af en toe nog eens maar doet hij het wel
ook had ik verkeerde downloads kijk daar eerst en als dat het niet is: verwijder je save's
Elke wasbeer hebt een staart mar nie elke staart hebt een wasbeer
:P
Mert
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 06 mar 2013, 15:28

Re: Sims loopt steeds vast!

Ja ik heb m'n safes verwijderd, maar ik kan het wel langer spelen maar alsnog loopt hij vast, en ik vind het erg irritant omdat ik een nieuw uitbreidingspakket heb die ik wil spelen. :cursing
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims loopt steeds vast!

Er zijn programma's waarmee je je downloads kan controleren. Die zijn wel te vinden via google.

Als je net zoals ik geen wijs wordt uit die programma's, kan je ze ook handmatig controleren. Dit duurt weliswaar een tijdje.