Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

anita1987
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
vr 08 mar 2013, 15:27

problemen sims 3

hallo


ik heb bijna alle spellen van de sims 3 de originele.
maar nu heb ik een probleem.
ik kan heel veel van die opdrachten niet aan klikken. bv op de koelkast klikken en dan ontbijt maken die klikt hij niet aan.
wat kan ik hieraan doen?


groetjes anita1987
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: problemen sims 3

Zijn ze wel gewoon aanklikbaar? Dus blauw opgelicht ipv grijs? Zo ja probeer dan je muis net iets boven het hokje met ontbijt maken te houden. Of misschien net iets eronder, dat moet je even uitproberen.
anita1987
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
vr 08 mar 2013, 15:27

Re: problemen sims 3

dank je wel voor de tip ga het eens uitproberen. heb de sims al op een andere pc gezet ondertussen en daar doet het wel gewoon goed. is het misschien mogelijk dat de pc de sims niet aan kan als hij dat dan niet doet?


groetjes
anita1987
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
vr 08 mar 2013, 15:27

Re: problemen sims 3

hey ikkest

ik heb geprobeerd wat je hebt gezegt en dat werkt ook niet. als ik er iets vanaf ga staan wilt hij wel veranderen maar verdwijnt meteen kan dan nog niets aanklikken. heb je een idee wat ik nog kan doen. of kan ik hem er gewoon beter vanaf gooien
anita1987
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
vr 08 mar 2013, 15:27

Re: problemen sims 3

heb ik ook al gedaan doet het ook niet. heb ook al de scherm grote aangepast is het ook niet ik weet het niet mer ik gooi hem er helemaal vanaf.


oh sorry had ik niet in de gaten maargoed dat je het meld.

Laatst gewijzigd door anita1987 op vr 15 mar 2013, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties