Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
poppetje33
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 02 jul 2012, 15:21

Is er nog ruimte voor studententijd op mijn pc?

Ik zit met een vraag waar ik nergens antwoord op kan vinden. Ik heb alles van sims 3 behalve sims 3 70's 80's and 90's stuff. Deze ga ik nog wel kopen om mijn verzameling compleet te maken maar ik zal het niet installeren.
Nu ben ik een beetje bang dat mijn pc het niet aan kan als ik studententijd ga installeren. Is het misschien verstandig om een paar sims 3 accessoires pakketten te verwijderen (of Wereldavonturen, mijn minst favoriete)? Heeft iemand dit ooit gedaan om meer ruimte te creeren? En moet het verwijderen dan ook op volgorde?

Ik heb mijn pc vorig jaar gekocht en heb eigenlijk nooit grote problemen gehad met Sims 3 spelen. Al mijn grafische instellingen staan op normaal. Ik heb onder de 50 cc's en voldoende schijfruimte. Maar ik ken weinig mensen die alles hebben geinstalleerd in mijn omgeving. Sterker nog, ik ken niemand anders die de sims speelt (zal wel aan mijn leeftijd liggen ;) )
Ik hoop dat iemand tips voor me heeft. Ik heb nu niet alle info van mijn pc bij me. Het is in ieder geval geen Mac.
Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Is er nog ruimte voor studententijd op mijn pc?

ik zou zeggen als er nog genoeg plaats is op je harde schijf (een aantal gig meer dan uni) zou ik het gewoon testen, je kan erna nog altijd iets eruit halen als het spel niet meer zo goed loopt.

weet niet of het op volgorde moet, neem aan van niet, weet het niet want bij mij staat er tot nu toe alles op (geen echt recente pc en draait toch goed)

Weergave- en sorteeropties