Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Launcher Probleem.

Nou, ik heb dus een probleem met de launcher, dit komt er te staan:
Afbeelding
"Het startprogramma kan niet opgestart worden terwijl er een update voor de game word geïnstallerd. Probeer het nog eens nadat de installatie van de patch is voltooid."
Er is niets eens een patch bezig, daar moet ik nog aan beginnen. Ik geraak alleen bij de launcher via program files, maar als ik dan via daar probeer te updaten komt er te staan: 'De patch is stop gezet omdat onderdelen van De Sims 3 nog draaien...." Enzovoort.
Ik kan waarschijnlijk nog wel sims spelen, maar omdat altijd via program files te doen...
En ik kan ook niet updaten via pinguïntech...
Heeft iemand er een oplossing voor? Want anders zal ik waaschijnlijk alles moeten herinstalleren...
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Damian123
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
348
Lid geworden op:
zo 26 aug 2012, 20:14

Re: Launcher Probleem.

Dat had ik ook start de computer een keer opnieuw op en als het goed is doet die het dan weer anders als het niet doet installeer je de sims opnieuw
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Launcher Probleem.

Ik zou eerst proberen je laatste uitbreidingspakket eraf te halen, dit hielp bij mij namelijk al met dat patch gebeuren. Dan hoef je niet gelijk alles opnieuw te installeren.
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Launcher Probleem.

Hallo, bedankt voor de reacties.
Maar, om de een of andere magische reden werkt mijn launcher weer. Eerst was zo dat het de hele tijd niet ging, toen weer wel en weer niet. En nu blijft hij normaal? :P
Achja, hopen dat het zo blijft. Maar nog bedankt voor de suggesties allemaal :D
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams

Weergave- en sorteeropties