Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Selena SilverGlade
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 20:43

Sims 3 laad en dan komt er SIMS WERKT NIET MEER :(

Heey ik heb een nieuwe Pc gekregen omdat men broer mijn andere pc kapot had gemaakt door een fles water. Sinds ik mijn nieuwe pc heb heb ik mijn Sims 3 al 4keer opnieuw moeten installeren. Bij mijn vorige was dat niet het geval het eerste probleem was hij starte niet op het twee hij was traag het derde hij viel uit tijden het spelen en dan nu waar ik mee vast zit... Hij laad naar de wereld sluit dan af en zegt THE SIMS 3 WERKT NIET MEER zoeken naar oplossingen dat lukt ze niet dus moet ik dan op 'programma afsluiten' drukken dan probeer ik steeds op nieuw te laden maar steeds hetzelvde ik heb wel een beetje mods en downloads maar heb er toch een paar verwijdert bij men andere pc waren er NOOIT problemen bij en hier wel :? de andere had Windows 7 en deze Windows 8 De andere was ook een Vaio deze ook maar deze heeft 6gb (ander 4gb) dus dat is nogal raar ik haat het want ik heb een pagina op Facebook waar ik dingen laat zien over Sims 3 paarden en het is de bedoeling dat ik elke dat wat foto's laat zien maar sinds deze pc heb ik er nog geen 1 kunnen plaatsen door de problemen en heb al heel wat website's afgezocht voor de problemen maar geen elke website had goede raad dus kon ik hier mss maar eens kijken :P 8-) Bedanky al voor de hulp (Sorry voor de lange zinnen) xD
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Sims 3 laad en dan komt er SIMS WERKT NIET MEER :(

heb je al probeert je spel op te starten zonder downloads?, eerste keer als ik net alles geinstalleerd heb (ook als ik net basisspel installeerd heb) start ik de sims op, zonder dat ik vorige bestanden terugplaats
verplaats anders je map onder gebruikers naar een andere plaats en probeer het dan eens op te starten, daarna plaats je alleen die inhoud terug die je nodig hebt, zoals custom music, downloads, exports, (mods), recorded videos, savedOutfits, savedSims, saves, screenshots
Milaaa_21
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 25 feb 2013, 12:26

Re: Sims 3 laad en dan komt er SIMS WERKT NIET MEER :(

Hoi Mensen,

Bij mij is dit probleem ook sinds pas... ik heb ook van alles geprobeerd maar alles werkt niet.
Ik heb vorig jaar een laptop gekocht met windows 8. Hij deed het 1 maand ongeveer en toen begon die steeds uittevallen.. echt vervelend. Hij loopt ook vast sinds kort. Ik ga bovengenoemde reden over de dep instellingen vanavond proberen toe te passen.
Selena SilverGlade : hoe is het bij jou afgelopen?

Groetjes mila

Weergave- en sorteeropties