Ik word helemaal gek van een probleem waar ik echt niet uit kom. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik zag dat er een nieuwe update is (Sims3_2.5.12.004002_from_2.4.7.004002) en die wilde ik via de launcher laten draaien. Ik zag echter dat werd aangeraden om bestanden weg te halen. Dus ik heb de mods en shadersnocomp uit de game-map gehaald en de user-dir gestript van 'extra' bestanden, zoals mp3s in custom music en de downloads... Had ik dat maar nooit gedaan! Daarna wilde ik namelijk updaten en dat vertikt hij. Eerst vroeg hij via UAC om een proxy toegang (heb ik niet maar toch Continue gedrukt). Daarna, na wat rammelen, krijg ik deze melding

Ik heb al van alles uitgeprobeerd, waaronder het terugzetten van de downloads ed. Handmatig updaten geeft hetzelfde verloop. Via Patchlogviewer kwam ik erachter dat ik het bestand Shaders_Win32.precomp bij de base game en de WA map (van de juiste disc) terug moest zetten. Hielp niet.
Daarna via zoeken in windows op %temp% in de map met al die tekens gekeken in het bestand rtpatch.txt Daar vind ik deze regels aan het eind:
" Applying DFC Update for 'Game\Bin\HelpPages\Common\images\bodyBackground.png'
DFC Update Complete!
Applying DFC Update for 'Game\Bin\code_version.txt'
Error: err0031 - Invalid file found"

Ik heb de opgeslagen versies terug gezet, niets.

Deze bestanden én sku-version.txt én nogmaals Shaders_Win32.precomp voor zowel de base game als WA van disc teruggezet: niets.

Eerst deed het spel het nog, maar nu dat ook niet meer. Ik heb de savegames e.d. nog (maak een backup ongeveer elke keer dat ik speel), maar dat helpt niet.
Dusseh... HELP!