Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

brittkuipers92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:34

Niet meer samenwonen na trouwen

Heee

Wie kan mij helpen?
Als ik mijn sims sinds paar dagen (2 dagen terug denk ik) laat trouwen krijg ik niet meer het beeld voor mij dat ze kiezen welk huis ze gaan samenwonen.. ze zijn gewoon getrouwd en that's all.
Wie weet hoe dit komt en wat ik hier aan kan doen?

Groetjes Britt
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Niet meer samenwonen na trouwen

Ehmm.. wat een rare moeilijkheid maar ik probeer je te helpen met het probleem :).. Probeer eens vriendelijk te doen tegen de persoon.. als je sociaal genoeg bent kan je een keuze maken om samen te wonen. Misschien werkt dat?:)

En heb één klein vraagje wil je in het huis van de gene waarmee je getrouwd bent, of wil je namelijk dat hij/zij bij jou in het huis komt wonen?




V @Ravia
Wat een rare moeilijkheid :sweatdrop Ik ga hem zo eventjes uittesten om te kijken of het probleem ook bij mij aanwezig is..

Laatst gewijzigd door Ray op vr 02 nov 2012, 18:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Niet meer samenwonen na trouwen

ja ik heb dat zelfde probleem. ik denk dat het aan de nieuwe update ligt :angry
^het is gewoon heel raar want als je al getrouwd bent zou je automatisch samen moeten gaan wonen. dan laat je die sims trouwen op een feest of besloten huwelijk, en dan krijg je normaal een scherm waar je kan kiezen in of die ander bij jou komt wonen of dat jij bij die ander gaat. maar wij krijgen dat scherm helemaal niet meer. ik niet in elk geval.
brittkuipers92
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:34

Re: Niet meer samenwonen na trouwen

Ravia schreef:ja ik heb dat zelfde probleem. ik denk dat het aan de nieuwe update ligt :angry
^het is gewoon heel raar want als je al getrouwd bent zou je automatisch samen moeten gaan wonen. dan laat je die sims trouwen op een feest of besloten huwelijk, en dan krijg je normaal een scherm waar je kan kiezen in of die ander bij jou komt wonen of dat jij bij die ander gaat. maar wij krijgen dat scherm helemaal niet meer. ik niet in elk geval.

nee klopt dat heb ik dus ook!!
dus het ligt aan de update.. hoop dat ze snel weer nieuwe update beschikbaar maken zodat dit probleem weg is! Ik doe het nu via vriendelijk en dan vragen om samen te wonen..
zou toch wel fijner zijn als meteen naar trouwen was!
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Niet meer samenwonen na trouwen

Ik heb er ook last van maar wat ik wel weer terug heb zijn de kadootjes die je krijgt als je getrouwd bent. :swing

De laatste tijd kreeg ik wel de berichtjes dat er kadootjes verzonden waren en daar moest ik dan bedankbriefjes voor schrijven maar geen kadootjes te bekennen. :(
Dat is nu opgelost en ik krijg dus weer de kadootjes die erbij horen.

Weergave- en sorteeropties