Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Sims wil niet meer opstarten sinds nieuwe patch --> opgelost

Ik heb vandaag de nieuwe patch geïnstalleerd en daarna startte ik mijn spel op. Ik was een huis aan het bouwen dus ik start die save op en na een tijdje loopt hij vast en krijg ik de melding "De sims 3 werkt niet meer". Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Een nieuwe save opstarten lukt wel, maar ik mijn oude saves ook nog kunnen opstarten ;)

Als de enige oplossing opnieuw installeren is: Ik ben mijn cd-rom van de sims 3 beestenbende kwijt maar heb de hoes + het boekje nog wel. Zou ik op een manier toch nog de sims 3 beestenbende kunnen installeren zonder hem illegaal te moeten downloaden of hem opnieuw te moeten kopen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen :laugh

Laatst gewijzigd door Loungefan op di 30 okt 2012, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Sims wil niet meer opstarten sinds nieuwe patch

@ Guppie. Dat is iniedergeval wel fijn. Ik heb gisteren al een tijdje ernaar gezocht, maar kon het niet vinden :(
@ Deetui. Hoe meldt je je game aan op origin? En ik heb wel de registratiecode, maar ik ben alleen de cd-rom kwijt ;)
Edit: Ik ga eerst even origin updaten, en dan kijken of ik mijn games daar kan registreren.

Edit: Ik weet nu hoe ik mijn games (opnieuw kan downloaden op origin) dus heel erg bedankt Deetui. En de oplossing was mijn downloads uit mijn game halen. Daarna kon ik mijn oude saves weer opstarten. Ik weet dus nog niet welke download "verkeerd" was maar ik ga nu langzaam mijn downloads weer terug in mijn spel zetten om zo uit te vinden welke download ik moet verwijderen.

Weergave- en sorteeropties