Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Renzo
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
za 05 mei 2012, 17:04

Help mijn sims 3 valt altijd stil

Als ik op kies huishouden druk en dan op mijn familie dan net na het laden blokkeert de sims en sluit het af en komt er een scherm ofzo maar ik wil kunnen spelen pleaze help mij ik word hier heel ongelukkig door
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Help mijn sims 3 valt altijd stil

Doet je sims dit altijd al of pas na een bepaalde uitbreiding/accessoirespakket? Heb je iets nieuws op je computer gezet na de laatste keer dat je het gespeeld hebt? Hoe lang heb je deze problemen al?

Ik weet niet waar het aan kan liggen maar dit zijn een aantal dingen die kunt proberen:

- Heb je downloads? Haal ze eruit en probeer het opnieuw. Vooral mods kunnen problemen veroorzaken.
- Kan je computer het spel aan? Kijk naar de systeemvereisten en als die kloppen kun je kijken of je de hardware van je computer misschien moet updaten.
- Haal je laatst geïnstalleerde uitbreiding eraf en probeer het opnieuw. Werkt het nu wel? Dan lag het waarschijnlijk daaraan. Werkt het nog steeds niet? Volgende stap
- Probeer al je geïnstalleerde spellen te herinstalleren.

Tegen de tijd dat je al deze dingen hebt geprobeerd kunnen we je verder helpen ; )

EDIT: Als het bij beestenbende begon en na Bovennatuurlijk erger werd lijkt het me een logische conclusie dat het te veel van je computer begint te vragen en daar kun je verder niet zoveel aan doen. Of je moet je computer kunnen opschonen of zo?

Laatst gewijzigd door Leonie op zo 16 sep 2012, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties