Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

soks
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 01 aug 2012, 05:20

wie helpt mij een nieuwe pc bouwen voor de sims

hoi allemaal
ik ben hier helemaal nieuw (nou ja ben er al een paar weekjes weer en heb dit bericht al eens eerder gepost in een andere treat maar daar is helemaal niet op gereageerd dus wilde ik het zo nog is proberen want ik heb dus geen flauw idee wat ik nu moet aanschaffen)ik speel wel al heel lang sims ik heb ze ook alle drie helemaal compleet behalve de extras van sims 1 heb ik niet maar sins 3 speel ik ook alleen nog maar 3
alleen heb ik nog nooit echt lekker gespeeld als ik het spel instaleer loopt het wel maar zo gouw ik dingen uit de store van de sims gebruik begint het toch denk ik een beetje te veel te worden als ik dan nog een paar gedownloaden dingen gebruik is het knudde
nu heeft echter een paar dagen geleden mijn pc de geest gegeven en is nu in een andere wereld
tijd voor een nieuwe naar 5 jaar
nu zou ik graag een laptop willen die alles aan kan van de sims maar ik heb al op meerdere site's gelezen dat dat het dat dus niet gaat worden dus blijf ik maar gewoon bij een pc maar nu komt de vraag wat is nou een goede pc vandaag de dag voor de sims 3 met al zijn uitbrijdingen, accessoire en store artiekelen om vloeiend te laten lopen en ik weet dat je het zo gek en zo duur kan maken als je zelf wil
maar gewoon een goede pc die weer een jaartje of 4 á 5 mee kan wat kan ik dan het beste bij elkaar bouwen het hoef niet allemaal de laatste nieuwe te zijn want dan weet ik dat ik zo ie zo tegen de 1000 euro kwijt ben en die heb ik niet dus gewoon voor de sims en wat er nog gaat komen zo ie zo in november nog seizoenen en wat ze daarna nog gaan verzinnen zou ik echt niet meer weten maar laten we zeggen als ik dat al allemaal al kan spelen ben ik een zeer tevreden mens
voeding, moederbord, procesor,geheugen,vga kaart,window's dat wordt 7 denk ik dan maar ,hardeschijf die heb ik er nog genoeg maar ja een 500 zou denk ik geen slecht idee zijn wel nu de rest nog waar ik dus zelf niet uit kom
al vast bedankt
ps. een beetje snel a u b ik zit nu op mijn oude laptop en mis de sims nu wel al na een paar dagen (dit is inmiddels al een paar weken ben zwaar aan het afkicken en mis alle leuke dingen snik) help help help pleas
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: wie helpt mij een nieuwe pc bouwen voor de sims

Ik kan je niet zo heel erg uitgebreid helpen met het in elkaar zetten van een computer, maar kan je wel een aantal tips geven.

Een laptop is, zoals je zelf al aangeeft, niet de ideale computer om de Sims 3 op te spelen. Het basisspel zal vaak nog wel lukken, maar met alle uitbreidingen erbij, krijgt de grafische kaart het er toch moeilijk mee.

De voeding die je koopt zal voldoende moeten kunnen leveren voor wat je er voor de rest in stopt.

Wat voor moederbord je koopt, hangt ook deels af van wat je er verder mee wil. Ik heb zelf een quad-core, maar ik programmeer ook op mijn computer. De Sims 3 heeft zelf helemaal niets aan die extra cores. Met het uitkiezen van een moederbord, moet je ook letten op welke aansluitingen erop zitten. (Ook belangrijk voor welke grafische kaart je koopt en je harde schijf)
Je kunt tegenwoordig ook kiezen tussen 32-bits en 64-bits moederborden. Op 64-bits kun je meer geheugen plaatsen, maar heb je ook een andere Windows-versie nodig (7, 64-bits).

Processors zijn afhankelijk van het gekozen moederbord.
Geheugen is tevens afhankelijk van moederbord, en afhankelijk van wat je er verder op doet, is 3 GB (of 4 voor 64-bits) toch wel het minimum. (Ook hier op aansluiting letten).

Grafische kaart, je kunt het beste kijken naar de lijst van EA, naar welke kaarten geschikt zijn voor De Sims 3. Ik heb zelf een kaart van 3 jaar oud, die het nog goed genoeg doet voor de Sims 3. Probeer niet de goedkoopste te kopen, die hebben soms een wat beperkt eigen geheugen (minstens 512 mb).

Andere onderdelen als harde schijf, kast en ventilatoren moet je even kijken of je die nodig hebt.

Er zijn op internet verschillende sites die je kunnen helpen bij het samenstellen van een nieuwe computer (bijv. Tweakers).
soks
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 01 aug 2012, 05:20

Re: wie helpt mij een nieuwe pc bouwen voor de sims

dank je voor je berichtje ik weet in iedergeval dat ik niet gelijk een i7 hoef aan te schaffen
programeren kan ik niet maar ben wel altijd veel met fotoshop en zo bezich dingen ontwerpen en maar wil van de winter intensief de sims 3 gaan spelen de sims 2 helemaal compleet gehad heb ik nu nog maar in de kast lol maar nooit echt de tijd genomen om is met een familie een paar maanden te spelen met drie vind ik het nog leuker ook door dat we paard kunnen rijden nu hihi daar heb ik zelfs voor naar ea geschreven of dat dat niet te realiseren was dus ik ben helemaal in mijn nopje
ik hoop ook dat er verlopig geen sims 4 uit zal komen want dat vond ik bij 2 en 3 wel vlug achter een terweil we toch heel lang met 1 hebben moeten doen maar ja genoeg gezeur ik ben helemaal klaar met mijn opdrachten en bezig heden heb lekker een winter vrij begeeft mijn pc het en ik durf nu geen verkeerder te kopen omdat ik het verschil van mijn oude heb gezien met een nieuwere van een vriendin en ik wil ook net zo smood kunnen spelen zo doende dus bij deze nogmaals bedankt voor de uitleg groetjes soks

Weergave- en sorteeropties