Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Spel crashed sinds Sims 3 Bovennatuurlijk

Hallo,

Ik heb een paar uurtjes geleden de Sims 3 Bovennatuurlijk gekocht. Nadat ik hem geïnstalleerd had en ik wilde naar de nieuwe wereld gaan, duurde het een eeuwigheid om te laden. Uiteindelijk naar een half uur gewacht te hebben en kon ik eindelijk een familie maken. Nou, ineens viel de muziek weg, beeld bleef hangen. Ik op de Windows toets gedrukt, heeft het 5 minuten geduurd totdat ik op het bureaublad terecht kwam. Gaf m'n pc allerlei gare meldingen aan. Ik weer op de Sims 3 geklikt, doet hij het nog geen halve minuut, hangt hij weer vast. En al dit gedoe 4x opnieuw gedaan, geen verbetering. Heb ik mijn laptop moeten uitduwen, op geen andere manier ging hij uit. Vervolgens gaf hij de melding: ''Er is een kritieke fout opgetreden in Windows en Windows wordt over een minuut automatisch opnieuw opgestart. Sla u documenten nu op.''

Ik heb geen idee waardoor dit kan komen, het is in ieder geval begonnen nadat ik Sims 3 Bovennatuurlijk heb geïnstalleerd.

Iemand enig idee, een oplossing? Mijn Sims 3 + alle uitbreidingspakketten hebben al zeker 1 jaar zonder problemen gedraaid, dus ik heb geen idee waar het ineens aan kan liggen..

Help me? :(
What goes around, comes around..
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Spel crashed sinds Sims 3 Bovennatuurlijk

Wat soms helpt bij Windows is opnieuw opstarten nadat een pakket is geïnstalleerd, maar ik heb dit nog nooit gezien, dus als dat niet helpt zou ik het niet weten.. :<
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties