Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

hp beeldscherm valt uit tijdens gamen

hallo

ik heb een hp beeldscherm en hij valt uit als ik heel even aan het simsen ben ongeveer: 1 min of meer,

ik heb er wel een cd bij gekregen maar moet je daar iets mee doen?
moet je stuurprogramma's er voor het beeldscherm hebben?

gr. Jordi_louse

ik zou heel blij zijn dat dit probleem verholpen is want het is echt een heel mooi scherm!
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: hp beeldscherm valt uit tijdens gamen

Is het een nieuw scherm?
Ik denk dat het geen kwaad kan die cd in de computer te steken. Ik ben geen computertechnicus, maar waarschijnlijk zorgt het ervoor dat je scherm beter aansluit op je computer (of het geeft gewoon uitleg.)
Ik had ooit hetzelfde probleem, maar dat was door mijn beeldkaart. Lukte het om de sims te spelen voor je nieuwe scherm?
FurSims
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
za 07 jul 2012, 12:11

Re: hp beeldscherm valt uit tijdens gamen

leuk he hp? ik heb ook hp, supergoede laptop maar hp is gewoon crap. mijn scherm was paar weken terug kapot, heb het laten maken voor 30 euro, kabeltje was stuk. Anyway, daarna was alles weer ok, ik had echt INEENS issues met mn scherm en allerlei vage problemen in mijn sims game.. dit ligt dus echt een het crappy Hp geval, misschien de game opnieuw installeren??
ze zeggen kan aan je graphic card liggen, maar dat is niet zo, want daar heb ik niks aan veranderd, alleen mn scherm dus die stuk was.. gwn CRAPPY HP!

Weergave- en sorteeropties